Bruin zadel gezocht voor mijn kruising

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLiez

Bruin zadel gezocht voor mijn kruising

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-18 08:24

Sinds twee jaar heb ik een wintec wide 500 vz met de smalste boom op mijn haflinger kruising liggen. Past hem prima alleen ik kan er gewoon niet netjes in zitten. Ik ben zelf 1,66 en heb maat 34/36. Mijn wintec is een 17”.

Nou wil ik een zadelmaker langs laten komen die eventueel ook andere zadels mee kan nemen. Ik wil graag een bruin zadel. Dressuur of veelzijdigheid. Liefst de wintec inruilen. Nou is mijn oog gevallen op een tekna s line dressuur. Maar ik weet natuurlijk niet of dat past op hem. Weet iemand een zadelmaker die deze verkoopt? Of een ander merk zadels wat op mijn kruising zou passen? Mag tweedehands. Helaas woon ik in friesland dus veel keus aan zadelmakers is er niet. Ben nog steeds op zoek naar een fijne.

Budget max. 1000

Afbeelding

Afbeelding

xLiez

Re: Bruin zadel gezocht voor mijn kruising

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 09:56

Niemand die een zadelpasser weet in omg friesland? Tweespan heb ik al eens gehad maar daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee (te laat komen, haastig omdat ze het druk had etc.)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:06

Harry van den bosch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:32

Ik heb een bruin tekna zadel en wil niet anders. Iedereen die op mijn pony stapte vond hem heerlijk zitten en de kleur is prachtig.

Zadelmaker john kool heeft hem een keer aangemeten, en met warmte kon hij de boom verstellen.

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:42

Ik heb zeer goede ervaring met Bianca Liewes, maar weet niet of je dan binnen je budget klaar bent.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 11:03

pimaude schreef:
Ik heb een bruin tekna zadel en wil niet anders. Iedereen die op mijn pony stapte vond hem heerlijk zitten en de kleur is prachtig.

Zadelmaker john kool heeft hem een keer aangemeten, en met warmte kon hij de boom verstellen.

Oh dat zou helemaal ideaal zijn. Ik zal hem sowieso ook even een berichtje sturen. Misschien komt hij toevallig naar friesland binnenkort

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:39

xLiez schreef:
pimaude schreef:

Oh dat zou helemaal ideaal zijn. Ik zal hem sowieso ook even een berichtje sturen. Misschien komt hij toevallig naar friesland binnenkort

Volgens mij komt hij zelfs uit het noorden. Hij rijdt altijd een stuk om naar mij te komen