Wintec isabelle werth ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NZ92

Wintec isabelle werth ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-18 21:35

Hoi Allemaal,
Zouden jullie je ervaringen met dit zadel willen delen?
zowel negatief als positief.

Minoes

Re: Wintec isabelle werth ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:35

Ik vond het een prima zadel maar niet geschikt voor ieder paard.

tinker_sally

Re: Wintec isabelle werth ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 23:58

Ik kreeg er gigantisch zere knieën van. Half uur rijden en kon na af stappen geen stap meer zetten.

Had wel een heerlijke vaste zit.

Yessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 11:21

Ik vind dit persoonlijk een heerlijk zadel Vind het geweldig dat je er 'alles' aan kan aanpassen zowel voor paard als ruiter :) beugelriemen onder/boven zweetblad, kniewrongen, boom en inlages.(ben ik iets vergeten?
Het zadel is (zoals eerder al gezegd) niet geschikt voor elke paardenrug dus best iemand naar laten kijken voor je het gebruikt :)
Ik rij er graag mee, vind het aangenaam zitten maar dat hangt ook van persoon tot persoon af :) Ik zou zeggen: als je de mogelijkheid hebt om te testen, zeker doen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:47

Yessa schreef:
Ik vind dit persoonlijk een heerlijk zadel Vind het geweldig dat je er 'alles' aan kan aanpassen zowel voor paard als ruiter :) beugelriemen onder/boven zweetblad, kniewrongen, boom en inlages.(ben ik iets vergeten?

Ja, de verstelbare beugelophanging (alleen bij de nieuwe modellen). Dat de singelstoten los verkrijgbaar zijn en je deze zelf kan vervangen :)

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 08:28

Yessa schreef:
Het zadel is (zoals eerder al gezegd) niet geschikt voor elke paardenrug dus best iemand naar laten kijken voor je het gebruikt :)
Ik rij er graag mee, vind het aangenaam zitten maar dat hangt ook van persoon tot persoon af :) Ik zou zeggen: als je de mogelijkheid hebt om te testen, zeker doen! :D

Ik sluit me hierbij aan. Wel geregeld laten nakijken door een kundig iemand. ik heb er een op de fries liggen, het zadel was van onze vorige fries. Zadelpasser kon eenvoudig wat aanpassen en we konden weer rijden.

Mijn wintec heb ik aan mijn zus verkocht voor op het paard van haar man zadel was prima aan te passen