Ik heb een Frank Baines maatzadel, maar doordat ik zelf veel ben afgevallen schuif ik erg in dit zadel en zoek ik een zadel met een diepere zit.
Mijn paard heeft een moeilijke rug en mijn zadelmaakster geeft aan dat Thorowgood goed op hem ligt en zij dit zeker weten passend op hem krijgt (is een MSFC).
Vanwege het kostenplaatje en het feit dat mijn paard al 20 jaar is zoek ik een tweehonderd T8 model. Maar mijn zadelmaakster geeft aan dat het een MDM model moet zijn.
Heeft een van jullie enig idee wat dit inhoud? Het zou op een labeltje onder het zadel staan, op een wit papiertje.
Logische vraag is het om bij mijn zadelmaakster na te vragen, maar vanwege persoonlijke omstandigheden is zij niet bereikbaar voorlopig.
Dank!
Brainless
Geplaatst: 14-04-18 19:58
MDM is voor paarden met een normale schoft. HDM is voor paarden met een hoge(re) schoft.
Romeo2007
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-18 20:03
Brainless schreef:
MDM is voor paarden met een normale schoft. HDM is voor paarden met een hoge(re) schoft.
Zoiets kon ik ook terugvinden leek het wel. Maar de afkorting van de letters slaan niet echt op het volledige woord? Of waar is het dan een afkorting van?
Want je hebt ook LDR. Is het dan ? Low Medium High ?