Hkm breathe beenbeschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

Hkm breathe beenbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 22:47

nikysa90

Re: Hkm breathe beenbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 23:13

Lijken sprekend op de mesh beschermers van Le Mieux. Dat zijn op dit moment de meest ademende beschermers op de markt. Gebeurt natuurlijk vaker dat merken bij elkaar afkijken. Deze zijn wel goedkoper. Er staat helemaal geen omschrijving bij van het gebruikte materiaal. Even opletten dat er toch geen neopreen in verwerkt zit.

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-18 23:16

Heb je een link van die van lemieux? Deze spreken me zo aan omdat mijn paard zijn benen best nat worden onder mijn br ultimo's, maar ik wil wel met rijden omdat hij heel vaak met zijn hoef de binnenkant van zijn been aantikt.

nikysa90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 13:44

M_ontana schreef:
Heb je een link van die van lemieux? Deze spreken me zo aan omdat mijn paard zijn benen best nat worden onder mijn br ultimo's, maar ik wil wel met rijden omdat hij heel vaak met zijn hoef de binnenkant van zijn been aantikt.

https://www.horze.nl/beenbeschermers/le ... l?color=BL
Tuurlijk! Hypostore en Horze verkopen ze. Ik heb ze in engeland besteld. Was iets goedkoper, maar was vooral omdat ze hier mijn maat niet op voorraad hadden toen ;-)
Ze zijn erg fijn! Maar hou er rekening mee dat het echt brushing boots zijn he, dus geen harde (plastic) schaal. Ik weet niet hoe flink jouw paard aantikt? Het is niet zo dat ze helemaal geen bescherming geven hoor. De binnenzijde zit een verdikking met een leren lap erover.
Maar ondanks dat leer kunnen ze gewoon in de wasmachine. Af en toe beetje vet erop..
Veel succes!

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-18 16:50

Hij tikt niet heel erg aan, maar hij doet het wel dus dan neem ik liever het zekere voor het onzekere. Op degene waar ik nu mee rijdt en longeer zitten best wel veel beschadigingen op. Iemand nog ervaringen met die van hkm?