Topfit horseshop of Kentaur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuur_Gek

Topfit horseshop of Kentaur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 22:12

Hallo

Ik twijfel tussen deze twee merken, want ik wil graag een anatomische singel kopen.

Is hier iemand met ervaring?

Dankjewel! x

Jaime_

Re: Topfit horseshop of Kentaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 23:22

Ik heb n.a.v. een onderzoek naar singels dat ze onlangs gedaan hebben in Duitsland gekozen voor een Mattes anatomische singel omdat deze het beste getest was. Ik ben daar super tevreden over. Niet helemaal het antwoord op je vraag maar misschien wel een goede tip ;)

hesterve

Re: Topfit horseshop of Kentaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:33

Ik heb m van Topfit horseshop . Hele fijne singel en mooie kwaliteit. Heb ook een fairfax en een ninon Schutte singel maar deze doet er niet voor onder. De Fairfax vind ik zelf wat stug qua leer , vind van de Ninon Schutte vooral fijn dat t de singelstoten balanceert( je kan dan niet 1 strakker doen dat heft t systeem weer op) van die topfit vind ik t fijn dat ie lekker zacht is en een goede anatomische vorm heeft voor t paard waar ik die mee gebruik.

esposito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:37

Ik heb die van TopFit HorseShop, super fijne singel, heel zacht en soepel meer, heel fijn anatomisch gevormd. De singel is mooi afgewerkt. Ik heb de singel op meerdere paarden gebruikt en stuk voor stuk lopen ze er super mee! Zelfs bij een paard met vrij erge singeldwang werd het bijten en slaan heel veel minder en nu eigenlijk weg!
Ik wil nooit meer een andere!