Barefoot bij de kringloopwinkel, wie helpt me?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

balli

Barefoot bij de kringloopwinkel, wie helpt me?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 15:09

Ik zag net tot mijn verbazing wat barefootproducten bij de kringloopwinkel liggen. Ik kon ze niet laten liggen zo tussen de meubels, en heb het dus meegenomen. Wie helpt me? Ik heb hier echt geen verstand van, wat is zoiets nou waard?

Ik rij op IJslanders, past dit ook gewoon op kleine paardjes (met relatief korte rug), of zijn hier nog verschillende maten in? Ik zou het namelijk best eens uit willen proberen ter afwisseling.

Ok, wat ik allemaal gescoord heb:
- Een longeersingel van Barefoot. Volgens mij nog nooit gebruikt, maar wel kleine beschadigingen (het leer is niet overal meer super zwart).
Afbeelding

- Een barebackpad (ride-on, vierkant?). Lijkt wel wat gebruikt, maar nog super netjes
Afbeelding

- Een barebackpad (ride-on?) met een schaapje erop. Ook deze is wel gebruikt, maar ziet er nog super uit
Afbeelding

- Een singel en vier van die dingetjes voor aan de singel. Twee nog nieuw, twee wel gebruikt, waarvan eentje een beetje aangegeten lijkt door muizen.
Afbeelding

Ik heb het vermoeden dat het komt van een bedrijf dat het uitleende ofzo. Of van iemand die heel erge miskopen heeft gedaan en er snel van af wilde? Wie brengt nou zoiets naar de kringloop?

joliene

Re: Barefoot bij de kringloopwinkel, wie helpt me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:12

Iemand met veel geld? :+

Hopelijk heb je er veel plezier van. :)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:14

Wat denkt een kringloop winkel hier mee te doen
Jammer dat ik die 2de bbp niet tegen ben gekomen zoek er al een tijdje eentje voor een schappelijke prijs

Heeft de winkel er zelf verstand van? In welke prijsklasse moet ik denken dat je ervoor betaalt hebt
Ik bedoel kringloop denk ik vaak aan max n paar tientjes

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 15:30

Gentlegiant schreef:
Wat denkt een kringloop winkel hier mee te doen
Jammer dat ik die 2de bbp niet tegen ben gekomen zoek er al een tijdje eentje voor een schappelijke prijs

Heeft de winkel er zelf verstand van? In welke prijsklasse moet ik denken dat je ervoor betaalt hebt
Ik bedoel kringloop denk ik vaak aan max n paar tientjes

De kringloop denkt er waarschijnlijk niet iets mee te moeten, maar hebben het waarschijnlijk binnengebracht gekregen. Het is niet iets wat ze opkopen en dan verkopen, volgens mij.
Toen ik vroeg wat het kostte, moest de "paardenman" er even bijkomen, z'n collega's begonnen al direct te grappen dat hij het paard was en dat z'n vrouw erop reed, je kent 't wel :+ .

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:40

Waarom tref ik dat nou niet. Die bbp met het wolletje is nieuw waarde rond de 300 euro.
Zo eentje zoek ik al een hele tijd voor een gunstig prijsje. Ze zijn altijd boven mijn budget, toch maar eens vaker naar de kringloop hahaha

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:43

Ik ben heel erg benieuwd wat dit je gekost heeft?

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 15:43

myk_en_shant schreef:
Waarom tref ik dat nou niet. Die bbp met het wolletje is nieuw waarde rond de 300 euro.
Zo eentje zoek ik al een hele tijd voor een gunstig prijsje. Ze zijn altijd boven mijn budget, toch maar eens vaker naar de kringloop hahaha

Het is geluk hebben he... Ik kom bij zo'n 2 á 3 kringloopwinkels per week. Meer dan de helft van de tijd ga ik met lege handen weer weg. Eens in het jaar vind je een pareltje als dit.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:44

myk_en_shant schreef:

Hahaha dat dus
Nieuw zit hij op €230 maar alsnog prijzig voor “erbij”
Onderstuk 99 met 2 van die dingen op de onderste foto wol los 129

Ik gok dat ts een goede aankoop gedaan heeft

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:46

Dat had ik ook wel willen vinden :D

Als je kijkt op hun site krijg je wel een redelijk beeld hoeveel alles waard is, barefoot is relatief waarde vast. Je zou ook in de fb groep 'ruil en verkoopplaats Barefoot/boomloos/bitloos producten' kunnen kijken wat daar en voor welke prijs het wordt aangeboden, maar hier kan je zeker nog een leuk prijsje voor vangen.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:47

Nou mocht je het schaapje weg willen doen, dan heb ik wel interesse!

Mooie vondst!

marachels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 15:51

Poehh dat is niet verkeerd!
Hier nog iemand die het graag tegen was gekomen hahaha (mocht je het toch niks vinden en weg willen doen, houd ik me aanbevolen :+ )
Prijzen ben je al mee geholpen zie ik, maar zou het bij je ijslanders er gewoon eens opleggen, kijken hoe het bevalt. Veel plezier er van!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:21

Zo, wat een mazzel TS!
Enige paardenspul wat ik hier eens ben tegen gekomen bij de kringloop was een zadel met gebroken boom, voor veel te veel geld zelfs :=

pmarena weet heel veel over Barefoot, je zou haar eens een pb kunnen sturen.

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 16:24

Als je die bbp zonder bont weg wil doen <<) <<)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:50

M_ontana schreef:
Als je die bbp zonder bont weg wil doen <<) <<)

Dan moet je volgens mij achterin de rij aansluiten hahaha

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 17:57

Hier vroegen ze voor lijken van oude niet meer bruikbare decoratie zadels (anders kan ik ze niet noemen) nog 75 euro, stel dwazen...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:11

Hihi nou TS, te koop zetten en verkopen aan de hoogste bieder. <<)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:14

Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je een huis voor iemand moet leegruimen, bij overlijden bijvoorbeeld, dat je dan alles naar de kringloop brengt. Helemaal als je zelf niet weet dat deze spullen nog best wat waard zijn voor paardenmensen.

Dus mazzel voor jou TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:26

ik ben ook wel benieuwd wat je voor het geheel nog hebt moeten betalen :P

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 18:38

Ik vind het niet heel erg nodig om te delen wat ik ervoor heb betaald. Laten we het erop houden dat het een heel nette prijs was, maar dat ik ook twee keer nagedacht heb, voor ik "ja" zei. Dit was nog altijd een paar weken eten, zeg maar...

Eentje wil ik houden, maar ik weet nog niet welke en of ik hem met of zonder schaapje wil. De andere en de longeersingel ga ik verkopen. Eerst even uitzoeken hoeveel ik ervoor wil en waar ik het 't beste te koop kan zetten :).

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 18:40

balli schreef:
Ik vind het niet heel erg nodig om te delen wat ik ervoor heb betaald. Laten we het erop houden dat het een heel nette prijs was, maar dat ik ook twee keer nagedacht heb, voor ik "ja" zei. Dit was nog altijd een paar weken eten, zeg maar...

Eentje wil ik houden, maar ik weet nog niet welke en of ik hem met of zonder schaapje wil. De andere en de longeersingel ga ik verkopen. Eerst even uitzoeken hoeveel ik ervoor wil en waar ik het 't beste te koop kan zetten :).

Ik zou het schaap houden en de rest verkopen :+ :Y)

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 21:03

Nou ik heb het vandaag even geprobeerd. De gewone barebackpad blijft, dat is wel een leuke voor erbij. Het schaap ga ik verkopen (wie heeft die dingetjes er voorop bedacht? die zaten me echt in de weg) en de vierkante barebackpad ook (daar verzuipen onze ijslandertjes in).
Maar ik moet ze eerst maar even ontharen, de rui is flink begonnen!

Oh en heeft iemand tips hoe je op je paard kunt klimmen als er zo'n ding op ligt? Normaal spring ik er met een beetje moeite gewoon op, maar dat lukt met die pad dus écht niet...

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:09

Als het schaapje weg gaat hou ik me aanbevolen :P

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:10

Zonder zadel spring ik op die van mij trouwens met een lege bierkrat. Of een tuinstoeltje haha, Dexter meet 1m80

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:13

Dat is nog eens een leuke vondst! :D

Ik gebruik altijd zo'n krukje om er zonder zadel op te komen: https://www.perfect-deal.nl/media/catal ... uwbaar.jpg
Maar ik moet zeggen dat ik die dingen wel een beetje fragiel vind hoor, ondanks dat ze heel handig zijn. Ik ben niet zwaar, maar heb wel eens het idee dat ik er bijna doorheen ga :+

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 21:32

Maar die neem je toch niet mee 't bos in? Een bierkratje of een krukje? Wat nou als je er af moet, om wat voor reden dan ook?