Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:Sommige populaire zadels gaan heel hard(costum, anatomica etc, diepe zit mega wrong), maar onbekende merken of wat oudere modellen raak je aan de straat stenen niet kwijt helaas.
Dayanaera schreef:Toevallig zag ik je zadel op fb net voorbijkomen. Voor die prijs vind 1 foto van het zadel echt te weinig. Daarnaast zeg je geschikt voor paarden met korte rug maar mis ik een foto waar je de kussens goed kan zien.
Wellicht Kun je er wat mee
Flicka12 schreef:Ik heb mijn 10 jaar oude Hulsebos zadel zomaar verkocht, binnen 2 weken! (En ook nog vor mijn vraagprijs)
Wat bij mij erg heeft geholpen is in mijn omgeving vertellen dat ik mijn zadel te koop had, hij is uiteindelijk ook verkocht aan iemand uit de buurt.
Heb je al contact gehad met de Country Mill? Die wilden mijn zadel ook wel overnemen
JudithGigi schreef:bruintje123 schreef:Goede foto's doet veel.
Prijs niet te hoog, helaas zakt een tweedehandse erg hard.
Zou 1000 te optimistisch zijn voor een 2,5 jaar oud zadel? (np 1950)
Shalimar schreef:1000 euro vind ik veel geld. Via de zadelmaker kan ik een nagekeken, goed tweedehands zadel krijgen voor 700 euro. Dus ik denk dat je je moet richten op max. 700 euro. Dat zijn imo een beetje de prijzen die een gemiddeld zadel van zo'n merk en leeftijd doen. Ik merk iig zelf dat de meeste mensen er niet veel meer dan dat voor willen geven.
JudithGigi schreef:Shalimar schreef:1000 euro vind ik veel geld. Via de zadelmaker kan ik een nagekeken, goed tweedehands zadel krijgen voor 700 euro. Dus ik denk dat je je moet richten op max. 700 euro. Dat zijn imo een beetje de prijzen die een gemiddeld zadel van zo'n merk en leeftijd doen. Ik merk iig zelf dat de meeste mensen er niet veel meer dan dat voor willen geven.
Ouch, dat is wel heel flink verschil met de nieuwprijs