Karla schreef:Ik gebruik de flextrainers nu zo'n 3,5 jaar en ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ik heb wel de air variant, niet die met bont. Ik merk niet dat de benen te warm worden (train dan wel niet veel langer dan 30 minuten, met een uiterste max. van een klein uurtje), ze blijven altijd goed op hun plek zitten en schuren niet(heb ze wel nog nooit echt gewassen, altijd goed afgeborsteld en afgenomen met een vochtige doek)
xJolijn schreef:Ik gebruik ook de flextrainer air en ben heel erg tevredende benen worden niet (extreem) warm en zeker niet nat onder de beschermers. Ze zijn mooi soepel en sluiten daardoor goed aan (ook rond de schieffel die mijn paard heeft), verschuiven niet en zien er nog netjes uit. Ik heb ze nu een keertje gewassen in de wasmachine, maar eigenlijk blijven ze gewoon netjes door het zand/stof er af te borstelen met een hard borstel en ze nog even na te poetsen met een natte doek. Ik vind het hele fijne beschermers voor een hele nette prijs!!
Gebruikers op dit forum: Googlebot, Katyatje, Kloesje, mirriezz, SUSANNEx en 6 bezoekers