Iemand ervaring Harry Horse flextrainers?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gizeppie

Iemand ervaring Harry Horse flextrainers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 18:19

Is er iemand die ervaring heeft met Harry Horse flextrainers beenbescherming?

Mijn neopreen peesbeschermers zijn gebroken na een beurt in de wasmachine.. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen geen idee.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met flextrainers.

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Chablis (upperville x zep) ~ <3

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:41

Ik gebruik de flextrainers nu zo'n 3,5 jaar en ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ik heb wel de air variant, niet die met bont. Ik merk niet dat de benen te warm worden (train dan wel niet veel langer dan 30 minuten, met een uiterste max. van een klein uurtje), ze blijven altijd goed op hun plek zitten en schuren niet :) (heb ze wel nog nooit echt gewassen, altijd goed afgeborsteld en afgenomen met een vochtige doek)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!

♥ Amelie
&if=1

NinaCharlie

Re: Iemand ervaring Harry Horse flextrainers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 21:50

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 22:11

Karla schreef:
Ik gebruik de flextrainers nu zo'n 3,5 jaar en ben er eigenlijk zeer tevreden over. Ik heb wel de air variant, niet die met bont. Ik merk niet dat de benen te warm worden (train dan wel niet veel langer dan 30 minuten, met een uiterste max. van een klein uurtje), ze blijven altijd goed op hun plek zitten en schuren niet :) (heb ze wel nog nooit echt gewassen, altijd goed afgeborsteld en afgenomen met een vochtige doek)

Dank voor je bericht!

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Chablis (upperville x zep) ~ <3

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 22:25

Ik gebruik ook de flextrainer air en ben heel erg tevreden :j de benen worden niet (extreem) warm en zeker niet nat onder de beschermers. Ze zijn mooi soepel en sluiten daardoor goed aan (ook rond de schieffel die mijn paard heeft), verschuiven niet en zien er nog netjes uit. Ik heb ze nu een keertje gewassen in de wasmachine, maar eigenlijk blijven ze gewoon netjes door het zand/stof er af te borstelen met een hard borstel en ze nog even na te poetsen met een natte doek. Ik vind het hele fijne beschermers voor een hele nette prijs!!

F*ck Cancer

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-18 23:03

xJolijn schreef:
Ik gebruik ook de flextrainer air en ben heel erg tevreden :j de benen worden niet (extreem) warm en zeker niet nat onder de beschermers. Ze zijn mooi soepel en sluiten daardoor goed aan (ook rond de schieffel die mijn paard heeft), verschuiven niet en zien er nog netjes uit. Ik heb ze nu een keertje gewassen in de wasmachine, maar eigenlijk blijven ze gewoon netjes door het zand/stof er af te borstelen met een hard borstel en ze nog even na te poetsen met een natte doek. Ik vind het hele fijne beschermers voor een hele nette prijs!!

Dankje voor je reactie! Ja ik heb Mn peesbeschermers gemold door ze dus in de was te doen. T plastic is gebroken.. Flextrainers zien er zacht uit voor de benen.

Inxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:45

Yep, hier ook goede ervaringen met de flextrainers (witte). Ik heb ze nu ruim anderhalf jaar, ik gebruik ze regelmatig en ze worden ook zeer regelmatig gewassen in de wasmachine op 30°. Sinds kort zie ik dat ze onder aan de achterbenen ietwat minder worden, maar kan er zeker nog een eind mee vooruit.
Als ik zie hoe vaak ik ze gebruik en de staat waarin ze nu verkeren vind ik de prijs/kwaliteit verhouding heel goed. Ik had niet verwacht dat ze zo lang mee zouden gaan eerlijk gezegd.

Sanne_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:49

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:52

Zijn er ook mensen die er langere ritjes mee maken? Pakken ze veel zand/ modder op? En met water? ( bv door een plas oid).

michelle933

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:30

Ik haak even in. Ik ben ook geneigd om de flextrainers air te kopen van HH. Weet iemand hoe ze vallen? Ik heb een D pony van ongeveer 1.48 m

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:05

Ik heb ze en ze zijn te koop :-)
Ben er tevreden over, maar gebruik nu helemaal geen beenbeschermers meer omdat mijn paard ze eigenlijk niet nodig heeft.

Siep B+10 L1+11 L2+13 M1+12 M2+0 dressuur <3

michelle933

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:59

HiFive5 schreef:
Ik heb ze en ze zijn te koop :-)
Ben er tevreden over, maar gebruik nu helemaal geen beenbeschermers meer omdat mijn paard ze eigenlijk niet nodig heeft.

Oké en wat voor maat gebruik jij?

EquiWorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:47

Ik ben ook benieuwd naar de maten! Kan iemand hier iets over uitleggen?
Maat S, M, L, XL? Hoe vallen die maten? En welke zijn dan voor de voorbenen en welke voor de achterbenen?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:50

Ik gebruik voor mijn paarden (1m62-1m65) M vooraan en L achteraan. L vooraan doe ik ook. Is ook beetje kwestie van smaak denk ik. De L voor valt gewoon iets hoger terwijl de M iets lager op het been vast moet.

Inxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:24

Ik gebruik ook M voor en L achter bij een merrie van 1.52-1.54

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie