Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MonteKarlo schreef:Dat is wel gek, misschien is er iets fout gegaan in de productie, een vriendin van mij had laatst een gogue gekocht ook van het epplejeck merk en die was ook veel en veel te lang. Heb je een foto als je paard hem om heeft ?
Janneke2 schreef:...afgezien van de standaard discussies over correct slofgebruiķ:
wet je, dat het ding krachtiger werkt als je hem bij je beugels vastmaakt en minder krachtig als je hem tussen de voorbenen naar voren doet...?
paardje schreef:MonteKarlo schreef:Dat is wel gek, misschien is er iets fout gegaan in de productie, een vriendin van mij had laatst een gogue gekocht ook van het epplejeck merk en die was ook veel en veel te lang. Heb je een foto als je paard hem om heeft ?
Zoiets denk ik dus ook! Nee, ik heb helaas geen foto. Dit omdat ik hem wil gaan omruilen en daarom dus nu maar niet ga gebruiken.
Vroeg me eigenlijk af waarom en geen lengtes op de sites worden vermeld. Lijkt mij inderdaad ook dat er wel verschillende maten bestaan. Mijn paard is wel redelijk gemiddeld (166 cm en voor een merrie redelijk fors gebouwd).
Anoniem schreef:Was Epplejeck niet dat bedrij waar je als maten cob, pony, full en paard had? En dat maat paard echt richting maat trekpaard ging?