Hoi! Ik wil nu eindelijk mijn eerste barebackpad aan gaan schaffen! Maaaaar... ik wil er 1 van ongeveer 100 euro mag iets hoger. Maar ook een die wel waar je goed stevig in zit en lekker zacht is voor het paard. Hij hoeft niet met schaaps wolling te zijn ofzo maar wel een goede! Welke is nu het beste om te gaan kopen? Of heeft iemand er een te koop staan?
Ik denk dat je voor die prijs al een mooi pad kan aanschaffen. Ik zou als ik jou was je gaan oriënteren en rond gaan kijken wat er allemaal aangeboden wordt. Op internet is er veel over te vinden welke soorten er te koop zijn. Zoals www.boomlooszadelbecidor.nl
Hawkeye
Geplaatst: 14-01-18 13:21
Ik heb zelf een Brockamp bbp die is €110 nieuw denk ik, maar die zit ook echt heerlijk! Natuurlijk niet te vergelijken met bv een Christ bbp. Maar alsnog een fijne pad!
Ik heb een best friend , en nu net een Zoutewelle die Zoutewelle is geweldig maar ben ook nog steeds heel blij en tevreden met de best friend. Gebruik hem ook in de lessen en veel kinderen vinden het fijn om er mee te rijden.
Heb voor deze gekozen omdat ie niet over de rug aangesingeld wordt zodat er niet op 1 plek meer druk ontstaat. Deze zitten vast aan de zijkanten. Zit echt heel stroef om zo maar te zeggen. Je hebt ook de duurder versie ervan met inlages.