Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PureHeart schreef:BaBritFre schreef:Hangt een beetje van de barebackpad afals je voor echt goede merken zoals bv Christ gaat, kan het best een zadel vervangen. Al zou ik er geen lange tochten mee doen
Nu is het wel zo dat zo’n bbp eigenlijk al bijna evenveel kost als een zeer degelijk tweedehandszadel of zelfs een nieuw zadel.
Wat zou ideaal zijn met lange tochten?
Ik zag idd al een Christ Barebackpad Premium Plus en wil dus een barebackpad die lijkt kwa vorm op een zadel, niet zulke simpele die je ook ziet op foto's ( degene die lijken op racepaard zadel )
Ik ga later ook geen hoofdstel nemen. Wil alles lekker simpel. Dan heb ik geld over voor spoedgevallen
PureHeart schreef:BaBritFre schreef:Hangt een beetje van de barebackpad afals je voor echt goede merken zoals bv Christ gaat, kan het best een zadel vervangen. Al zou ik er geen lange tochten mee doen
Nu is het wel zo dat zo’n bbp eigenlijk al bijna evenveel kost als een zeer degelijk tweedehandszadel of zelfs een nieuw zadel.
Wat zou ideaal zijn met lange tochten?
Ik zag idd al een Christ Barebackpad Premium Plus en wil dus een barebackpad die lijkt kwa vorm op een zadel, niet zulke simpele die je ook ziet op foto's ( degene die lijken op racepaard zadel )
Ik ga later ook geen hoofdstel nemen. Wil alles lekker simpel. Dan heb ik geld over voor spoedgevallen
PureHeart schreef:Verzorgpony's zijn hier niet echt in de buurt ;-;
Of weet tenminste niemand die een verzorgster zoekt in de buurt bij mij :/ manege kan ook niet.
Ik weet dat mijn plannen nog onrealistisch zijn, maar ik zoek ook geen toppaard, gewoon een friese merrie waaruit ik een veulen kan fokken, en dan wacht ik tot ie 5 jaar is en dan pas beleren etc, heb ik genoeg tijd om manieren aan te leren x(. Mijn moeder zei dat een paard kopen geen probleem is maar de stalling, dierenarts etc wel. Dus ik krijg waarschijnlijk als ik een paard zou willen t geld van mijn moeder voor t paard, dus ik spaar alvast voor t stallingshuur,dierenarts,hoefsmid enzo. In de tussentijd heb ik dan wel een bijbaantje en gewoon werk hoop ik dan maar, dus dan heb ik nog meer geld x)
Maar hoe zit het nou met de hoefijzers? Zijn met of zonder beter? Want ik vind persoonlijk zonder fijner
PureHeart schreef:Gelukkig heeft de hemel wel paarden x") kan ik gelijk een archangel type worden ;P
Als ik zie hoe sommige mensen 7 paarden hebben kan 1 paard nog best lukken als ik een goeie baan krijg en veel geld binnen haal x'D
Hoefschoenen? Zie op fotos als ik t opzoek dat veel paarden alleen die schoenen aan de voorhoeven hebben? Wat is het nut dan? x")