Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:[ [url=m/0SrLH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
LisaFalco schreef:LisaFalco schreef:Ik heb zelf een maat groter gepakt en dat past bij mijn paard goed
Ik bedoel natuurlijk een maat kleiner
Stamper schreef:[ [url=m/0SrLH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Bij mijn weten staan er (3 meende ik) streepjes op het mondstuk van een Myler. Als alle drie de streepjes buiten de mond vallen, aan beide zijden uiteraard, dan is het bit te groot.
Rije schreef:Stamper schreef:[ [url=m/0SrLH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is inderdaad de pasvorm van de Mylers. Zit prima zo hoor! Gewoon mee rijden en kijken of het bevalt. Geef het een week, dan weet je genoeg.Citaat:Bij mijn weten staan er (3 meende ik) streepjes op het mondstuk van een Myler. Als alle drie de streepjes buiten de mond vallen, aan beide zijden uiteraard, dan is het bit te groot.
De enige streepjes die ik ken van de Mylers zijn koperstreepjes (inlays). Die zijn bedoeld om speekselaanmaak te bevorderen en moeten dus echt in de mond vallen.
Rije schreef:Stamper schreef:[ [url=m/0SrLH4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is inderdaad de pasvorm van de Mylers. Zit prima zo hoor! Gewoon mee rijden en kijken of het bevalt. Geef het een week, dan weet je genoeg.Citaat:Bij mijn weten staan er (3 meende ik) streepjes op het mondstuk van een Myler. Als alle drie de streepjes buiten de mond vallen, aan beide zijden uiteraard, dan is het bit te groot.
De enige streepjes die ik ken van de Mylers zijn koperstreepjes (inlays). Die zijn bedoeld om speekselaanmaak te bevorderen en moeten dus echt in de mond vallen.