Ik ben de afgelopen dagen (lees weken

Ik ben sinds juli begonnen met eventing en heb het klassieke springen weer opgepakt en dit vinden we beide zo leuk en gaat zo goed dat ik volgend jaar wil beginnen met bb en misschien wel B wedstrijden.
Nu heb ik een vrij simpel veelzijdigheid zadel wat voorderest prima ligt en zit, maar is al erg oud en heeft dus een vrij harde zit en kussens. En ik merk dat ik wat meer steun zoek bij mijn knieën, ook mede omdat mijn paard meestal net doet ofdat ze op tv is, maar ze heeft zo veel power. We werken hard aan de controle en regelmaat en tempo en ook aan mijn zit.
Maar nu we steeds serieuzer beginnen te worden en het ook leuke hoogtes worden vindt ik het zo langzamerhand tijd worden voor een springzadel waar we voorlopig mee vooruit kunnen.
Ik heb al zo veel springzadels bekeken dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik dacht namelijk dat ik voor ongeveer €1000 - €1500 wel een leuk zadel kon kopen (2ehands mag ook) maar niets is minder waar. Alles is 2000-3000+ wat een beetje in de richting komt wat ik zoek.
Ik zoek namelijk een zadel met naar voorgerichte zweetbladeren met veel knie wrong zodat ik daar voldoende steun uit kan halen. (nu schiet ik soms met mijn knie over de wrong en lig ik half op mijn paards nek --> ik geef nogsteeds de zwaartekracht de schuld

Ik heb naar de merken:
Prestige, Kieffer, Rossner, Kingsley en nog veel meer merken gezocht, maar mocht een bokker de goude tip hebben voor een zadelmaker die veel keus heeft in springzadel of een merk en model wat binnen mijn plaatje valt zou dit echt top zijn

Dit is even een voorbeeldje van de kieffer london. Heeft zover ik kan zien veel wrong en een stevige zit. Maar buiten budget
Ondertussen is het weer een lang verhaal geworden sorry