Ja zo ziet mijn paard eruit als ik tegen schemer of op een donkere winterdag de weg op ga.
Mijn set bestaat uit een oranje reflecterend uitrijdeken met daaronder mijn eigen zadel en een simpel dekje.
Aan mijn hoofdstel zit een klein lichtje aan de frontriem, niet om iets te zien, maar om gezien te worden.
Ik heb een reflecterende en lichtgevende borstriem van Led it ride, in (uiteraard) Oranje.
Aan mijn sporenriempjes heb ik links een rood lichtje van de action, en rechts een zelfde wit lampje.
Reflecterende springschoenen, beenbeschermers met lichtjes en dan nog extra gele fluobanden die ik gewoon in de action haal zitten om de voor- en achterbenen.
In dit filmpje kunnen jullie de fluosetjes van mijn stalgenoten zien, en daarbij zien jullie dat zelfs met zoveel extra's om verlicht te zijn, we in het donkere bos toch amper opvallen. Dus, ik ga voor NOG meer lichtjes shoppen.
Hoe zien jullie eruit in het donker? Hebben jullie nog leuke en betaalbare shoptips voor lichtjes en reflectie? Laat dan maar weten.