Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:alleen hangt deze in mijn ogen ook te laag. Ik zorg dat ik net voor/op het begin van het zwevende deel van de neus blijf
CalipsoLover schreef:EmptyWords schreef:alleen hangt deze in mijn ogen ook te laag. Ik zorg dat ik net voor/op het begin van het zwevende deel van de neus blijf
Is een productfoto, maar kan goed zijn dat je gelijk hebt... Is alleen een beetje puzzelen, want als ik hem hoger ga steken vrees ik dat mijn bit ringen in de weg gaan zitten want dat is nu al nipt. Is een met gewoon een enkele ring.
CalipsoLover schreef:Ik zal vrijdag wat foto's trekken van hoe het er aan het bit uitziet. Inderdaad van die neusriemen die uit een stuk bestaan vind ik ook alleen foto's die hoger hangen, van degene die ik heb vind ik enkel foto's waar ze redelijk laag hangen... Zit er daar dan ook nog een verschil in?
CalipsoLover schreef:Ik zal vrijdag wat foto's trekken van hoe het er aan het bit uitziet. Inderdaad van die neusriemen die uit een stuk bestaan vind ik ook alleen foto's die hoger hangen, van degene die ik heb vind ik enkel foto's waar ze redelijk laag hangen... Zit er daar dan ook nog een verschil in?
bruintje123 schreef:[ Afbeelding ]