Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dani199764 schreef:Weet iemand of dit betrouwbaar is? Bestellen vanuit het buitenland? https://www.premierequine.co.uk/air-coo ... 2x21438636
olga schreef:Premiere equine is heel betrouwbaar. Bestel er regelmatig en je hebt het snel in huis. De beschermers in de link heb ik ook, ze zijn erg fijn!
Dani199764 schreef:olga schreef:Premiere equine is heel betrouwbaar. Bestel er regelmatig en je hebt het snel in huis. De beschermers in de link heb ik ook, ze zijn erg fijn!
Fijn om te horen, ben met buitenlandse sites altijd een beetje bang dat het niet betrouwbaar is, zeker als het daar dan ineens zo veel goedkoper is. Maar dan ga ik ze misschien toch maar daar bestellen, scheelt een hoop in de prijs met Nederland. Toevallig ook enig idee of maat medium geschikt is voor een klein paard? Terug sturen naar Engeland zal vast niet heel makkelijk/goedkoop zijn mocht het niet passen.
Heb een paard van 1,65 met smalle benen en kleine voetjes.
Silly1972 schreef:Ja dat is denk ik een prima maat, maar de maten cm's staan op elke site, dus dat is makkelijk op te meten