Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotthje schreef:Ik scheer zelf niet. Heb wel veel last van een schuifzadel, maar dat is omdat haar zadel niet goed past. Pony heeft heeeel veel wintervacht, en tot zover gaat het prima. Let wel op dat de onderste laag haar droog is, voor je haar op stal zet (zonder deken) en ze niet hijgt.
savieralover schreef:lotthje schreef:Ik scheer zelf niet. Heb wel veel last van een schuifzadel, maar dat is omdat haar zadel niet goed past. Pony heeft heeeel veel wintervacht, en tot zover gaat het prima. Let wel op dat de onderste laag haar droog is, voor je haar op stal zet (zonder deken) en ze niet hijgt.
Ik gok verkeerd topic?
Vjestagirl schreef:Let erop dat als je zo'n vacht onder je zadel legt, de kamer dus smaller wordt en je zadel veel minder goed kan gaan passen. Ook moet je je afvragen of dat wel prettig is, zo'n wolletje wat heel erg warm word, strak tegen het lichaam van een sportende atleet aan gedrukt.
Vjestagirl schreef:Let erop dat als je zo'n vacht onder je zadel legt, de kamer dus smaller wordt en je zadel veel minder goed kan gaan passen. Ook moet je je afvragen of dat wel prettig is, zo'n wolletje wat heel erg warm word, strak tegen het lichaam van een sportende atleet aan gedrukt.