Hopenlijk staat hij hier goed maar ik neem aan dat hij anders wel verplaatst word

Ik zoek voor mijn bijrijdpaard de finishing touch voor mijn wedstrijdset.
Ik vind bruine tuigage eigenlijk niet zo mooi, en aangezien ik ooit met zwart ben begonnen wil ik het graag zwart houden omdat ik niet het hele set nieuw wil kopen. Nou ben ik helaas genoodzaakt om met een bruin zadel te rijden aangezien ik geen passend zwart zadel heb kunnen vinden. Ik vind het niet echt mooi staan om verschillende kleuren tuigage te hebben maargoed.
Voor mij is dé oplossing het zwarte dekje in plaats van het witte dekje op wedstrijd, zo blijft het allemaal toch nog in evenwicht. In de dressuur ondervind ik toch nog sterke voorkeur (bij de jury) voor een wit dekje, maar aangezien ik alleen springconcoursen rijd is dat ook niet zo erg.
Toch vind ik het geheel nog een beetje saai aandoen. Over het algemeen knot ik de manen altijd, maar de voorpluk laat ik zitten want dat ziet er in mijn ogen echt niet uit. Ze heeft ook maar een heel dun plukje dus het word ook niet echt een knot. Ik denk dat een oornetje wel wat meer een geheel maakt, maar ik weet niet of het dit paardje wel zal staan aangezien ze een bles heeft.
Wat vinden jullie?
Hier een fotootje van het desbetreffende paardje.