saddle match of well saddle???

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

christiana88

saddle match of well saddle???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 09:41

Mijn zadel ligt nog steeds niet goed. Heb hem nu een jaar, direkt toen ik mijn paard gekocht had. Erna is 2 x in een jaar het gareel geweest. Eerst voor mijn zadel te kopen en erna voor een check.

Door het bokken en spieren die vast zitten ben ik gaan kijken na mijn zadel. Die klappert aan de achterkant... vrees dat ik nu dus weer op zoek moet.

Nu zit ik in dubio of edwin ligtvoet van saddlematch of wellsaddle???? Heeft er iemand ervarig met deze zadelpassers???

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:31

Vorige week is Edwin Ligtvoet bij mij langsgeweest om een zadel aan te meten voor mij en mijn paard. Hij nam royaal de tijd, eerst om alles op te meten en uit te leggen en daarna om te passen en te rijden. Helaas had mijn tinker een kortere rug dan gedacht dus had hij niet het juiste zadel bij (alleen de gewone variant van de Kent en Masters, niet de extra korte). Hij heeft nu een model besteld en komt over een aantal weken binnen. Tot nu toe zeer tevreden :)

keshia

Re: saddle match of well saddle???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 23:09

Ik ben erg tevreden over edwin, goed is goed, hij kijkt goed maar budget en wat hij kan bieden. Erg fijne man!

Vivaldi Tosha B+13 - L1+12- L2+19 - M1+11- M2+10- Z1 startgerechtigd!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie