Ervaringen Antares/ Butet/ prestige / devoucoux

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Svdbosc

Ervaringen Antares/ Butet/ prestige / devoucoux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-17 19:36

Heb iedereen, ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met bovenstaande merken springzadels. Ik heb momenteel een CWD 2G, maar ben daar toch niet tevreden over, dus ben ik op zoek naar iets anders. Liefst een zachte zit en niet te diep.

Seventeen

Re: Ervaringen Antares/ Butet/ prestige / devoucoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 19:42

Mijn beste vriendin heeft Erreplus, en is daar zo'n fan van! Ze rijdt nu op een stal waar ze alleen maar Devoucoux gebruiken, en het viel haar vies tegen :P Ze zitten wel lekker maar niet bijzonder en vond ze er maar 'slecht' uitzien voor de leeftijd.

Ik zou gewoon eens rondneuzen op de site van Erreplus of contact opnemen met een dealer in de buurt, zit namelijk een hele filosofie achter de zadels, maar durf je dat zelf niet echt te vertellen. Valt overigens rond hetzelfde geld als bovengenoemde zadels.

Svdbosc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-17 19:59

Seventeen schreef:
Mijn beste vriendin heeft Erreplus, en is daar zo'n fan van! Ze rijdt nu op een stal waar ze alleen maar Devoucoux gebruiken, en het viel haar vies tegen :P Ze zitten wel lekker maar niet bijzonder en vond ze er maar 'slecht' uitzien voor de leeftijd.

Ik zou gewoon eens rondneuzen op de site van Erreplus of contact opnemen met een dealer in de buurt, zit namelijk een hele filosofie achter de zadels, maar durf je dat zelf niet echt te vertellen. Valt overigens rond hetzelfde geld als bovengenoemde zadels.

Erreplus ken ik niet. Devoucoux heb ik een keer opgezeten en vond ik niet slecht, maar was natuurlijk ook maar 1 keer, dus ja.