Eskadron buiksingels en bilkoorden los kopen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

newpeters

Eskadron buiksingels en bilkoorden los kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-17 23:03

Hoi allemaal!

Na lang zoeken heb ik eindelijk voor mijn 2 paarden de ebony satin showdeken uit de platinum collectie van 2013. Nu ben ik helaas van 1 deken tijdens de verhuizing de buiksingel en het bilkoord kwijtgeraakt.. :(

Weet iemand waar je losse Eskadron buiksingles en bilriemen krijgt? Heb internet al afgezocht in Nederland en Duitsland en contact gehad met Eskadron en Bronxsport. Eskadron verkoopt zelf niks los, dus ik moet contact opnemen met de retailers, maar dit heeft ook nog niets opgeleverd. Bronxsport gaf zelf wel aan dat blauwe Eskadron singels gewoon te bestellen zijn voor retailers.

Mijn vraag is dus: Weet iemand waar je losse buiksingels en bilkoorden kan kopen van Eskadron (mag ook een ander merk, maar ik heb hier losse buiksingels liggen en die passen niet in de “haakjes”)? Of verkoopt iemand toevallig Eskadron buiksingels/ bilkoorden? De kleur maakt niet zoveel uit. Blauw, zwart, grijs, bruin, beige etc is allemaal prima.

Alvast heel erg bedankt namens mij en Dante!
Afbeelding

Idolce RG (Dulf vd Bisschop x Quinar) 9y/o mare
Idske Z (Iowa x Jodokus) 7 y/o gelding
Minka von Hary Z (Moujik de Sohan x Matcho) 10 y/o mare

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie