Ervaringen epplejeck

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Womble

Ervaringen epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 22:04

Ik heb voor het eerst iets online geshopt!

Een bucas anniversary deken bij de epplejeck, nu heb ik wel al een bevesting van mijn bestelling maar nog geen bevestiging dat het is verzonden.

Op de site staat vermeld dat 95% van de gevallen als je voor 8 uur besteld je pakket meteen word verstuurt en dat je een bevestigings mail ontvangt na verzending

Wel staat er dat dit deken beperkt voorradig is wat klopt want het is een "speciale uitvoering"

Heeft iemand hier ervaring mee met het kopen bij epplejeck online?

Ja ik heb gheen gedult maar ik wil wel zeker weten dat alles oke is :+

Neverland

Re: Ervaringen epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:07

Bij mij duurde het een week voordat ik het had. Dus nog geen paniek. :P Gewoon even afwachten.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:08

Het kan langer duren omdat de deken beperkt voorradig is. Ik zou daarom morgen met de klantenservice van Epplejeck bellen om te vragen hoelang het kan duren voordat de deken geleverd wordt.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:10

Niets dan goede ervaringen met de ej online. Meneer epplejeck heeft een aardig zwembad kunnen laten aanleggen met het geld wat ik online heb uitgegeven bij hen. Altijd prima service dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:11

epplejeck is heel betrouwbaar.
Ik zou gewoon even afwachten en anders even een belletje doen. Zijn vriendelijke mensen :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:11

Wanneer heb je besteld? Ik krijg het bijna altijd de volgende dag, of de dag erna in huis. Tot nu toe altijd goede ervaring met online bestellen bij EJ. Zou er alleen nooit een zadel kopen.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:14

Hier ook altijd goede ervaringen bij Epplejeck (en ook dochter Horsefitshop), zowel online als in de winkel. Ben er erg over te spreken!

Ilse_Ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:19

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Epplejeck! Ik kreeg mijn bestelling ook de volgende dag. Mocht je nou twijfelen zou ik gewoon even contact opnemen met Epplejeck, ze hebben een erg vriendelijke klantenservice :)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:28

Hier nog een goede ervaring inderdaad.
Vaak de volgende dag of de dag erna. In het langste geval dezelfde week.
Mocht je echt twijfelen zijn ze op de EJ-facebook makkelijk te benaderen en antwoorden ze vrij snel.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:32

Goede ervaring met ej, maar ik ontvang nooit mail van ze. Op de een of andere manier komt die niet aan, ook niet in spambox. Alleen de mail als iets binnen is als ik heb gekozen voor ophalen in filiaal komt wel binnen, zo raar altijd
EJ is gewoom een betrouwbare zaak :j Als het te lang duurt kan je ze even bellen

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:43

Ik heb je even een PB gestuurd :)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:45

zodiacje schreef:
Niets dan goede ervaringen met de ej online. Meneer epplejeck heeft een aardig zwembad kunnen laten aanleggen met het geld wat ik online heb uitgegeven bij hen. Altijd prima service dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken

:j :D

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 22:47

Dankjewel voor alle berichtjes!
Ik ben wat dat betreft gewoon nog niet thuis in het onlkne shoppen ;)
Ik wacht gewoon af zal het wel goed komen zo te horen

Dank jullie wel!!

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:48

Twee maanden geleden laarzen online besteld bij epplejack. Deze waren wel snel in huis, helaas was de verkeerde maat gestuurd. Even bellen met hoofdkantoor en ik kon ze dezelfde dag nog ruilen. Ik kwam toen toevallig langs een winkel, anders hadden ze de laarzen opgestuurd. Foutje dus maar wel goed opgelost. (Helaas was de zeer jonge winkelmedewerker dan weer wat minder vriendelijk)

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:51

Ook ik heb enkel goede ervaringen met de Epplejeck, zowel in de winkels als online. Mocht je morgen nog geen bevestigingsmail ontvangen hebben en toch graag de bevestiging krijgen dat alles goed gegaan is, zou ik gewoon even contact opnemen met de klantenservice. De keren dat ik in contact ben gekomen met de klantenservice ben ik altijd vriendelijk te woord gestaan en zij kunnen je vast de informatie geven die je graag wenst te ontvangen. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:19

Gewoon lekker geduld hebben, mocht je echt twijfelen, doe je even een belletje of mail er achter aan!

9 van de 10 keer als ik iets bestel online via EJ of HFS, altijd de volgende dag in huis gehad. Of ik laat het gewoon in de winkel bezorgen! :)