Bucas Smartex Extra vs Bucas Power Turnout?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie1995

Bucas Smartex Extra vs Bucas Power Turnout?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-17 15:32

Hallo

Ik ben aan het kijken om een nieuwe deken te kopen.
Was van plan van de smartex extra te kopen maar dan zag ik de power turnout..

Weten jullie waar het verschil zit?

Alvast bedankt

Yessy

Re: Bucas Smartex Extra vs Bucas Power Turnout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:36

De power turnout heeft volgens mij een grotere temperatuur-range waarin hij prettig is voor het paard om te dragen. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt van de smartex medium naar power turnout light en ik ben er heel blij mee. Maar hij is wel flink aan de prijs..

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:42

Ik kan de types nooit uit elkaar houden, maar let er bij je keuze goed op dat de deken ademt. Dat doen ze niet allemaal De Turnout is een goede serie, Smartex weet ik niet. Ik heb verschillende, waarbij de duurdere serie echt veel meer het geld waard is dan de minder dure.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:04

Ik heb beide. Het is wat Yessy zegt, de Power Turnout heeft een grotere temperatuurrange dan de Smartex.
Nu vind ik de Power Turnout er wel snel erg vies uitzien. Beide zijn fijne dekens hoor!

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:11

Lees even mee. Ben nog steeds benieuwd of die deken werkt. Want in de winkel waar ik kwam was het vrouwtje heel stellig met der "Ja en dan is het eind november/begin december en dan heb je de dikkere nodig" (Terwijl die al van -10 tot 16 was? en hij 's nachts op stal staat...) Dus toen ging ik weer twijfelen :')) Nu nog te veel nieuwe dekens liggen (zo makkelijk als je bij kortingsacties zo in slaat dat je al jaren geen dekens meer koopt :')), maar de volgende worden waarschijnlijk toch Bucas :) (alhoewel ik nog steeds twijfel, dikte zegt niet per se iets over warmte.. maar ik vind de range zo groot)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:48

Als je niet scheert zou het misschien wel kunnen, maar ik vind met regen wel prettig als er nog wat vulling tussen zit. Ik vind de multi power ideaal. Mijn ene paard heeft hem, voor de andere heb ik de hele smartex serie, maar twijfel om die weg te doen en ook op de power over te gaan.