Mag je starten met dit bit?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xAnnouk

Mag je starten met dit bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-17 12:34

odilekk

Re: Mag je starten met dit bit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 13:05

Als je googled op 'KNHS toegestane bitten' vind je meteen het pdf bestand waar alle toegestane bitten in staan. Weet niet precies hoe dit bit bevestigd wordt aan het hoofdstel en de teugels, dus weet niet precies waar het onder valt. Er vanuit gaande dat het bovenste 'ringetje' van de bitring bevestigd wordt aan het bakstuk, lijkt het mij dat het toegestaan is bij springen en eventing (aangezien deze deels hetzelfde is als bit nr. 55). Wil je het zeker weten, kan je altijd contact opnemen met de KNHS lijkt mij.

Dressuur: M1 ~ Springen: M ~ Eventing: Z

xAnnouk

Re: Mag je starten met dit bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-17 13:13

Jaa ik had daar ook gekeken, maar net even te onduidelijk voor dit bit naar mijn idee. Ik zal anders inderdaad maar even contact opnemen, dan weet ik het zeker! Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Wie weet heeft iemand op bokt ervaring met dit bit en starten vandaar toch maar even gepost.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie