Ja ik ben ook benieuwd naar dit soort bitten, met name naar de kneveltrens met sweet iron, zijn er al mensen die deze bitten hebben uitgeprobeerd? Er staat dat deze "ergonomisch gevormd"zijn, dat zie ik echter niet zo direct op de foto's op de site.
Anyone?
SBravour
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 20:38
Mijn paard gaat eind van de maand naar de tandarts, daarna gaan we denk ik beginnen met aan het bit wennen. Wat ik dus ga doen is de tandarts haar maat laten bepalen en dan gewoon het bit bestellen. Het lijkt mij nog steeds een fijn bit namelijk!
Ik rij al jaren (sedert de belering van mijn nu 12/13 jarige ruin Jaopie) met een dubbelgebroken kneveltrens, dan weer eens eentje met een middenrolletje, dan weer eens eentje met een middenplaatje, van alles. Dus die knevel van dit merk (ik heb geen ervaring met sweet iron) én ergonomisch gevormd (ik begrijp nu dat er een soort bochtje inzit) vind ik mogelijk wel een verbetering t.o.v. de kneveltrens die ik momenteel heb. Zijn deze bitten nieuw op de markt? Dat zou verklaren waarom er nog geen erstehands ervaringen/reviews van zijn.
Ja ik ben geneigd deze aan te schaffen en ook te proberen eind van de maand. Kunnen we onze ervaringen er mee uitwisselen.
Freekieee
Geplaatst: 05-10-17 19:30
Die met sweet iron is dat het zelfde net zoals van HH? Want ik heb deze, vind hem super fijn. Pony loopt er geweldig op. Heb niks in mijn had en accepteert het bit heel snel! weet niet of het dezelfde kwaliteit heeft. Maar dat sweet iron vind ik zelf erg.
Wel komen er snel wat beschadigingen op maar ze zeggen dat de smaak blijft.