freetorun schreef:Dekjes die mooi onder m'n boomloze zadel passen. Heb een halfpad, kan dus leuke dekjes eronder stoppen..maar door de grootte past dit vaak niet lekker.
Laulitz schreef:freetorun schreef:Dekjes die mooi onder m'n boomloze zadel passen. Heb een halfpad, kan dus leuke dekjes eronder stoppen..maar door de grootte past dit vaak niet lekker.
Die bestaan er hoor.. Zoek maar eens naar Kifra horse, die verkopen verschillende merken in leuke kleurtjes
Edit: Grandeur verkoopt er ook
FelineNanet schreef:felicity schreef:Ik vind de ruitersportzaken te veel gericht op dressuur en springen.
Ik mis echt dingen voor andere takken van de sport.
Dit dus.
Ik ben op zoek naar een rijbroek voor in de endurance waar mijn mobiel in past (dus een zakje), compleet onvindbaar
FelineNanet schreef:felicity schreef:Ik vind de ruitersportzaken te veel gericht op dressuur en springen.
Ik mis echt dingen voor andere takken van de sport.
Dit dus.
Ik ben op zoek naar een rijbroek voor in de endurance waar mijn mobiel in past (dus een zakje), compleet onvindbaar
Gebruikers op dit forum: Hannanasjuh, janneke584, kamsel, laura_estee, Maanlicht, NorwayFjord, noviceh, pluisje88, xDaylight, zefiros en 48 bezoekers