Ik heb nu de BR Kingston. Maar het probleem is dat alle Full neusriemen net iets te krap zijn.
Heeft iemand suggesties voor een zachte neusriem die te verkrijgen is in maat extra full?
Of misschien iemand die deze kan maken?
Mijn dank is groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nicky_rilana schreef:Als je een aansnoer neusriem hebt kun je bij de ruitsportzaak vaak wel een langer tussen stukje kopen dan hoef je niet een hele nieuwe te kopen.
Femkers schreef:Neusriem weglaten is helaas geen optie.
Een hoofdstel zonder aansnoer neusriem is moeilijk te vinden. (En degene die er zijn vind ik lelijk).
Een groter aansnoerstuk kopen is inderdaad een goed idee! Maar ik ben bang dat de neusriem dan alsnog niet 'zacht'genoeg is. Of zal dat meevallen? Gaatjes bijprikken heb ik al gedaan maar dat is dus nog niet genoeg..
Femkers schreef:Een hoofdstel zonder aansnoer neusriem is moeilijk te vinden. (En degene die er zijn vind ik lelijk).
Resistance schreef:Quir schreef:Bridle2fit inderdaad, die hebben ook losse aansnoer riempjes.
Hööks valt trouwens helemaal niet groot, cob voor een paard dat gewoon full heeft.
Mijn beide fulls zijn groot voor een groot paard. Maar wellicht dat dat aan het model ligt!