Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Het is een heel specifiel zadel met zijn leren boom en enorme aanpasbaarheid.
SusanH schreef:KN die we nu hebben geeft ook niet superveel steun. Heb van het weekend op HE ook diverse zadels geprobeerd door er even op te zitten, maar dat vind ik ook niks idd. Teveel wrong en veel te hoge lepel. Komt bij, mijn man en ik moeten er samen op kunnen. En hij is een stukje groter en zwaarder als ik. Dan is wat minder toeters en bellen erop wel handig.
Sjolvir schreef:SusanH schreef:KN die we nu hebben geeft ook niet superveel steun. Heb van het weekend op HE ook diverse zadels geprobeerd door er even op te zitten, maar dat vind ik ook niks idd. Teveel wrong en veel te hoge lepel. Komt bij, mijn man en ik moeten er samen op kunnen. En hij is een stukje groter en zwaarder als ik. Dan is wat minder toeters en bellen erop wel handig.
Als je hem moet delen is het of zelfde model mens of 1 van 2en zit rottig inderdaad.
Ik ben lang 1.87 vandaar dat de GG mij goed bevalt, mijn stelten kan ik kwijt.
Sizzle schreef:Het is een heel specifiel zadel met zijn leren boom en enorme aanpasbaarheid.
rina schreef:Nou heb ik echt even lopen zoeken, maar hoe komen jullie erop dat er een leren boom in zit??