Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:"De stay-dry fleecevoering is qua warmte vergelijkbaar met een 100 grams vulling. Daarnaast is deze winterdeken nog eens extra gevuld met een 300 grams vulling."
Citaat:Bucas drukt de dikte van zijn dekens niet in grammen uit maar in temperatuurgraden. Deze deken wordt doorgaans voor het paard als prettig ervaren bij temperaturen tussen de -20 en +10 graden
en
Bucas geeft hun deken niet in aantal grams aan omdat de islerende waarde hoger ligt dan de dikte van de vulling. Hierdoor is de dikte van de vulling praktisch niet te vergelijken met een gemiddelde andere deken. Om te weten welke deken je nodig hebt bij welke temparatuur kan je kijken naar de temperature range van Bucas op het 5e plaatje.
Rena100 schreef:Dit is wat agradi zegt:Citaat:Bucas drukt de dikte van zijn dekens niet in grammen uit maar in temperatuurgraden. Deze deken wordt doorgaans voor het paard als prettig ervaren bij temperaturen tussen de -20 en +10 graden
en
Bucas geeft hun deken niet in aantal grams aan omdat de islerende waarde hoger ligt dan de dikte van de vulling. Hierdoor is de dikte van de vulling praktisch niet te vergelijken met een gemiddelde andere deken. Om te weten welke deken je nodig hebt bij welke temparatuur kan je kijken naar de temperature range van Bucas op het 5e plaatje.
Liannetje86 schreef:Ik heb het zelf ook zitten opzoeken.... Maar de deken die ik wil is een 200 grams... maar ik geloof gewoon niet dat ie van -10 tot + 16 kan.... :S (Wil het wel graag geloven...) maar hoe testen ze dat? (En ja, natuurlijk kan ik gewoon naar mijn paard kijkenmaar dan heb ik een hele dure 200 gr deken)
Nies_ schreef:Welke zou dat dan moeten zijn, want een Bucas van 200 grams heb ik nog nooit van gehoord.
Marjoleinvde schreef:En hoe zit het met de waterdichtheid van Bucas?
Lekt hij wel is door of is de deken ongewassen echt 100% waterdicht?