Oornetje tegen de wind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caaatje

Oornetje tegen de wind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 13:53

Hallo
Ik weet dat hier al topics over gelopen hebben maar ik zoek specifiek iemand die dit zelf kan maken. Ik heb de Eskadron Mute in maat pony geprobeerd maar mijn pony (met al aardig grote oren) leek meer op een ezel, oornetje paste absoluut niet.
Nu zoek ik iemand die oornetjes zelf kan maken en deze winddicht kan maken zodat het paard minder last heeft van de wind of mensen die ervaring hebben met zo'n oornetje in maat pony dat wel normaal past :)
Dankjewel

Jaime_

Re: Oornetje tegen de wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:05

Gewoon die Eskadron Mute houden, met spelden of stift aftekenen wat te lang is aan de oren, ermee langs de kleermaker en die kort zo de oren voor je in ;) Heb je perfect passend oornetje met het juiste effect.

Women2

Re: Oornetje tegen de wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:35

En anders Grietje de Jong van Hippisch op Maat even vragen (Facebook). Die kan deze kleiner maken voor je, of een nieuwe haken in precies de goede maat.

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-17 20:16

Jaime_ schreef:
Gewoon die Eskadron Mute houden, met spelden of stift aftekenen wat te lang is aan de oren, ermee langs de kleermaker en die kort zo de oren voor je in ;) Heb je perfect passend oornetje met het juiste effect.

Alles was te groot aan dit oornetje, hoeveel oor er in past, de lengte van het oor, het haakgedeelte. Als het oornetje nu gaan 40 euro was geweest had ik dit zeker gedaan maar een oornetje van die prijs wil ik niet volledig moeten laten hermaken.

Gummybear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:16

Een handige moeder/oma/jezelf kan je eigen oornetje vast inkorten, als je uitmeet hoe groot hij moet zijn.