Stijgbeugel grip

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Stijgbeugel grip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 10:43

Hoi bokkers,

Ik ben op het moment zeer tevreden over de BR Aerotech beugels. Maar omdat ik continue aan het wisselen blijf met beugelriemen/beugels wil ik graag een tweede set voor aan mijn springzadel.

Nu vond ik de Imperal Riding Grip beugels (look a like Schockemöhle) Ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben qua kwaliteit en grip van deze beugels. Ook of ze wellicht al eens getest zijn bij vallen, of je er makkelijk uit schiet zoals mijn huidige BR nu wel heeft.

Reden waarom ik niet direct een tweede set van de BR Aerotech beugels erbij neem is omdat de kleur van deze beugels leuk past bij de springset :)

Afbeelding

IrishDraught

Re: Stijgbeugel grip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:45

Ik heb de "echte" gehad. En de grip is perfect alleen het zand van de rijbak bleef er enorm in plakken en beugels moesten echt in hoesjes opgestoken worden anders beschadigde mijn zadel en beugelriemen.

Enige reden dat ik ze verkocht heb ik dat mijn knieën de vering van de GPG beugels enorm miste.

Gummybear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:15

Ik heb er ook mee gereden en heb het als positief ervaren en vindt het zeker de moeite en geld waard!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 11:06

Ik had die van schockemohle en die waren super fijn. Mooi zwaar dus bleven goed naar beneden hangen en het brede voetbed geeft veel steun :)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 11:58

Top! De echte zijn helaas zo duur :+