voor mijn tinkermerrie ben ik opzoek naar een ander bit, voornamelijk een sterker bit. in de galop is ze totaal niet meer te houden en vliegt ze er echt vandoor.. ik heb een vriendelijk bit geprobeerd maar hiermee kon ik haar in de draf al niet meer mee houden, verder heb ik ook les genomen (en heb ik nogsteeds) en mij instructrice denkt ook aan een ander bit... aangezien ik het liefst de dressuur in wil maar hiervoor thuis eerst zou moeten trainen, hoeft het geen bit te zijn die op wedstrijden niet is toegestaan omdat ik pas op wedstrijd gaan als we er beide klaar voor zijn! zelf zat ik aan een pessoa bit of pelham te denken.. graag wil ik jullie meningen daarover horen.. ze werd eerst met een simpel enkelgebroken trensje gereden.. ik heb toen een dubbelgebroken trens en een dubbelgebroken kneveltrens geprobeerd maar dit hielp ook niet. ook bitloos heb ik al geprobeerd en is het hetzelfde verhaal... ik rijd momenteel met een enkelgebroken bustrens maar dit helpt dus nog niks.. vandaar dat ik opzoek ben naar een sterker bit dus oa. pelham of passoa... graag hoor ik jullie meningen en eventueel tips!