Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minouesmee schreef:Geen idee waar je ze uit kan proberen, maar ik heb beide. Vind ze erg fijn! Ik klap met "gewone" beugels heel snel door mijn enkels heen. Met deze beugels geen last van! Ze zijn inderdaad prijzig, maar zeker het geld waard. Ik kan niet meer zonder..
minouesmee schreef:Geen idee waar je ze uit kan proberen, maar ik heb beide. Vind ze erg fijn! Ik klap met "gewone" beugels heel snel door mijn enkels heen. Met deze beugels geen last van! Ze zijn inderdaad prijzig, maar zeker het geld waard. Ik kan niet meer zonder..
Terrydr schreef:minouesmee schreef:Geen idee waar je ze uit kan proberen, maar ik heb beide. Vind ze erg fijn! Ik klap met "gewone" beugels heel snel door mijn enkels heen. Met deze beugels geen last van! Ze zijn inderdaad prijzig, maar zeker het geld waard. Ik kan niet meer zonder..
Lees idd alleen maar ervaringen en dat je eenmaal eraan gewend ben niet meer zonder wilt. Rijd jij ook met een combinatie van de bb en Adapters? Wat doet enkel de bb, veert die ook met je voet mee of is het daar vooral meer de vorm?