Sprenger bow balance en gpg adapter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Terrydr

Sprenger bow balance en gpg adapter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 14:31

Na veel informatie over verschillende beugels te hebben opgezocht kwam ik uit op de bow balance en de gpg adapters. Ik heb het gevoel dat ik vanuit mijn enkel meer vering/ondersteuning kan gebruiken. Ik twijfel erg tussen de 2, ze zijn best prijzig in aanschaf vandaar mijn vraag of er iemand is waar ik ze zou kunnen uitproberen? Zou mij super helpen!
Omgeving zuid holland evt nog richting Brabant, noord Holland utrecht.

minouesmee

Re: Sprenger bow balance en gpg adapter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 21:20

Geen idee waar je ze uit kan proberen, maar ik heb beide. Vind ze erg fijn! Ik klap met "gewone" beugels heel snel door mijn enkels heen. Met deze beugels geen last van! Ze zijn inderdaad prijzig, maar zeker het geld waard. Ik kan niet meer zonder.. :D

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 21:25

minouesmee schreef:
Geen idee waar je ze uit kan proberen, maar ik heb beide. Vind ze erg fijn! Ik klap met "gewone" beugels heel snel door mijn enkels heen. Met deze beugels geen last van! Ze zijn inderdaad prijzig, maar zeker het geld waard. Ik kan niet meer zonder.. :D

Wat TS volgens mij bedoeld is of er iemand in haar omgeving is die haar de beugels kan lenen zodat ze dat eens kan uittesten.

De Bow Balance ben ik zelf ook benieuwd naar. Ik twijfel als heeeeel lang of ik ze aanschaf of toch niet. Ze zijn best duur en als het niet bevalt kun je ze tweedehands nog wel redelijk verkopen, maar je verliest er toch altijd geld op.
Ik volg even

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 22:53

minouesmee schreef:

Lees idd alleen maar ervaringen en dat je eenmaal eraan gewend ben niet meer zonder wilt. Rijd jij ook met een combinatie van de bb en Adapters? Wat doet enkel de bb, veert die ook met je voet mee of is het daar vooral meer de vorm?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:05

Ik heb de system 4, omgeving Westland. Ik geef ze niet mee, maar als je in de buurt zit mag je ze gerust eens uitproberen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 06:46

Terrydr schreef:
minouesmee schreef:

Lees idd alleen maar ervaringen en dat je eenmaal eraan gewend ben niet meer zonder wilt. Rijd jij ook met een combinatie van de bb en Adapters? Wat doet enkel de bb, veert die ook met je voet mee of is het daar vooral meer de vorm?

Oh nee wacht ik heb de GPG beugels, sorry. :o
De bb veert voor mijn gevoel ook mee omdat de beugel buigbaar is. De gpg's die veren ook mee, was wel even wennen de eerste keer rijden. Omdat het toch anders veert als de bb's.

Misschien kan je ze bij Dochorse testen..?

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 14:49

Utixo schreef:
Ik heb de system 4, omgeving Westland. Ik geef ze niet mee, maar als je in de buurt zit mag je ze gerust eens uitproberen.

Lief van je! Westland is goed te doen denk ik. Mag je daar evt. Komen rijden met eigen paard in de bak?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:27

Is prima hoor, als je even laat weten wanneer het je uitkomt.

Demi_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 09:19

Mocht je nog opzoek zijn naar gpg adapters, Ik heb er een pad te koop helemaal nieuw!