Niet te vinden, Eskadron Arteco Anthra

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Igniss

Berichten: 991
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Niet te vinden, Eskadron Arteco Anthra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 16:57

Heey, hopelijk kunnen jullie me helpen, Ik heb dit prachtige dekje van eskadron:
Afbeelding

En ik zoek dus dit oornetje:
Afbeelding

Alle webshops die ik via google vond afgezocht maar niet te vinden, enkel in maat pony of in een andere kleur. Wie kan mij helpen? De bandages zijn wel gewoon te vinden gelukkig.

Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Re: Niet te vinden, Eskadron Arteco Anthra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:10


SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:12


Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:16

SweetVanille schreef:
Croo schreef:
Ik weet het niet 100% zeker, maar deze lijkt er zeker op:

https://www.ej.nl/paard/hoofdstellen-bi ... _7965.html



Ze zoekt zwart....:)


Er staat 'anthra' in haar titel, oftewel antraciet (en dat is donkergrijs). Volgens mij zit er in deze collectie geen zwart en heeft EJ antraciet grijs genoemd.

Igniss

Berichten: 991
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Re: Niet te vinden, Eskadron Arteco Anthra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 21:33

Ik had die ook gezien, maar vind de 2 lijntjes zo raar. Op de foto die ik vond is een bieslijntje zwart en de andere grijzig. Deze is grijs en wit. Dus ik heb geen idee of het dezelfde is..

ultimate
Berichten: 123
Geregistreerd: 28-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:47


Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 22:12

Igniss schreef:
Ik had die ook gezien, maar vind de 2 lijntjes zo raar. Op de foto die ik vond is een bieslijntje zwart en de andere grijzig. Deze is grijs en wit. Dus ik heb geen idee of het dezelfde is..


Ik snap wat je bedoelt. Maar de foto vertekent sowieso heel erg, want het is een prachtige set, maar aan de hand van de lelijke EJ foto zou ik dat oornetje nooit willen kopen, zo is het niet zo'n mooie set ;-).

Ik zou als ik jou was even bellen met EJ hierover, hopelijk kunnen zij je duidelijkheid geven.

Igniss

Berichten: 991
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 18:19

Croo schreef:
Igniss schreef:
Ik had die ook gezien, maar vind de 2 lijntjes zo raar. Op de foto die ik vond is een bieslijntje zwart en de andere grijzig. Deze is grijs en wit. Dus ik heb geen idee of het dezelfde is..


Ik snap wat je bedoelt. Maar de foto vertekent sowieso heel erg, want het is een prachtige set, maar aan de hand van de lelijke EJ foto zou ik dat oornetje nooit willen kopen, zo is het niet zo'n mooie set ;-).

Ik zou als ik jou was even bellen met EJ hierover, hopelijk kunnen zij je duidelijkheid geven.


Ik heb het dekje en vind die dus echt ge-wel-dig. Daarom wil ik het graag compleet natuurlijk. Maar wat is shoppen online some lastig zeg.

Odetje92

Berichten: 2681
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Niet te vinden, Eskadron Arteco Anthra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:57

Je kan bijvoorbeeld EJ vragen of hij nog bestelbaar is bij eskadron, bestellen ze hem als special order