Ik heb er woensdag iemand bij gehad die alles heeft opgemeten en we hebben verschillende zadels gepast. Dit waren alleen heel oude zadels en ik wil toch liever iets nieuwers. Wat er wel uit is gekomen is dat de meeste kieffer zadels wel goed lagen. Dus ik ben nu op zoek gegaan naar 2e hands kieffer vzh zadels.
Nu heb ik er 1 te leen, zelf gepast, voor t oog ligt hij niet slecht maar ik wil het wel zeker weten. Dus nu weer een zadelpasser laten komen? Dat kost ook steeds weer geld (75 euro ofzo!) voor alleen even kijken past hij of niet en als hij past dan eventueel nog wat nodige reparaties er bij.
De meeste passers hebben geen of maar heel weinig 2e hands vzh zadels die ik van hun kan passen.
Ik heb ook op bokt en marktplaats gekeken en daar zijn soms wel leuke zadels te vinden, maar dan weer hoe kan ik die kopen als ik nu nog niet zeker weet dat hij past?
Heeft iemand nog tips voor mij hoe ik aan een passend 2e hands zadel kan komen zonder dat het klauwen met geld kost?
Mocht iemand nog een Kieffer vzh zadel zitmaat 1 die niet te oud is weten dan laat ook maar weten