Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 18:33

Het kan kloppen hoor. Want vele webshops hebben die maat niet veel binnengekregen.

Ik was al blij dat ik bij de 4 gereserveerde hoorde. Waren er 7 en 4 binnen gekomen. Anders had ij alsnog gewacht voor het leuke bedrag wat ik er voor betaalde! :D

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:20

Kan inderdaad wel kloppen. Ik wacht ook nog steeds op mijn bestelde (tussen) maat.

KAbriogirl
Berichten: 65
Geregistreerd: 29-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:33

Moonlight17 schreef:
Ik zat nog steeds te wachten op mijn Recuptex, vandaag met de winkel gebeld hoe het zat. Maar ze hadden nog steeds geen bevestiging gekregen van Bucas over verzending. Ik dus netjes voorgesteld om in dezelfde prijscategorie te blijven om de light variant dan op te sturen. Mochten ze die wel binnen krijgen. Werd ik net opgebeld of ik zonder bijbetaling geen catago fir tech healing deken wilde proberen. Zelfde systeem als de Bucas recuptex alleen dan ook op de borst de draden ipv alleen maar de rug en dan mesh aan de zijkanten die wel wat meer dicht waren. Past hij niet of geeft hij niet dezelfde reactie als de gepaste Recuptex dan mag ik hem gewoon terug sturen. Dus zeker een super actie van de winkel.

Vroeg me alleen af of jullie al van dit deken hebben gehoord en er eventueel al ervaringen mee hebben.


Nog nooit van gehoord! Heb hem even opgezocht en lijkt me een fijne deken! Ik ben niet erg tevreden over de Bucas hij werkt voor mijn paard niet en ik vind de service van bucas erg aanmatigend. Zou hem zo ruilen voor de deken die jij nu krijgt! ;o)

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:43

Het lange wachten wordt beloond. Krijg net bericht dat mijn bestelde Recuptex (pony-maatje 4'6/ 135 onderlengte) onderweg is. :D

Met de wat frissere temperaturen nu kan ik hem denk nog mooi aantal dagen uitproberen zonder dat pony het veel te warm eronder heeft en de deken voor de zomer weer kast in verdwijnt tot het najaar.

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:56

Ik heb het catago deken vandaag ook pas voor het eerst op kunnen doen. Is mevrouw alleen enorm hengstig geworden, word denk ik nog even wachten of ik kan zeggen of het helpt.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 14:00

Voor degenen die nog op 206 wachten, bij EJ is de levertijd nu onbekend. Ik had de recuptex in 206 in backorder staan bij EJ, maar krijg net een mailtje dat de levertijd hiervan eigenlijk gewoon niet bekend is. Hij zou deze maand komen, maar is dus niet geleverd en er is nog geen nieuwe verwachte levertijd bekend.

Ze hadden nog zo'n oranje recuptex liggen in die maat, dus die gaan ze me nu opsturen. Komt eigenlijk wel goed uit, die wou ik eigenlijk, maar die stond niet op de website van EJ en aangezien ik van hen een verjaardagsbon had :Y)

aniquegraaf
Berichten: 647
Geregistreerd: 02-12-12
Woonplaats: Overijssel.

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:56

Voor degene die nog opzoek zijn naar de recuptexs, wij hebben er een aantal op voorraad van maat 185 tot 205. De light versie en de normale!

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:15

Ik heb de normale recuptex nu besteld voor mijn merrie, maar nu vraag ik me 1 ding af, als je hebt getraind en ze zweten doe je daarna een zweetdeken op, doen jullie dat voordat de recuptex erop gaat? Of gewoon meteen erop?

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 11:26

Ik laat mijn paard wel eerst even op zijn normale temperatuur komen. Als ik de recuptex er meteen op leg, gaat hij enorm nazweten.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 20:59

NienkeV1994 schreef:
Voor degenen die nog op 206 wachten, bij EJ is de levertijd nu onbekend. Ik had de recuptex in 206 in backorder staan bij EJ, maar krijg net een mailtje dat de levertijd hiervan eigenlijk gewoon niet bekend is. Hij zou deze maand komen, maar is dus niet geleverd en er is nog geen nieuwe verwachte levertijd bekend.

Ze hadden nog zo'n oranje recuptex liggen in die maat, dus die gaan ze me nu opsturen. Komt eigenlijk wel goed uit, die wou ik eigenlijk, maar die stond niet op de website van EJ en aangezien ik van hen een verjaardagsbon had :Y)

Nou, ik ben benieuwd of ik de mijne nog krijg :') EJ heeft hem vorige week donderdag verzonden en het pakketje is nog steeds niet bekend bij PostNL -O-

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 20:31

Jaaa ik heb ‘m binnen en hij ligt als gegoten *\o/*
Ga ‘m volgende maand pas echt gebruiken op de nieuwe stalling aangezien ik nu niet kan trainen ivm slechte bak, ben erg benieuwd!
Afbeelding

aniquegraaf
Berichten: 647
Geregistreerd: 02-12-12
Woonplaats: Overijssel.

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 21:09

Wij hebben namelijk zelf een winkel en hebben er nu een aantal op voorraad liggen. Wanneer wij nieuwe zullen bestellen zal dit misschien wel 2 maand kunnen duren.

Er is zoveel vraag naar dat Bucas ze niet ze snel kunnen leveren..

kvfoto

Berichten: 144
Geregistreerd: 21-02-15
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:06

zelf geen ervaring mee, maar om mij heen hoor ik positieve verhalen. Als ben ik wel een echte zelf ervaren en dan weten, maar het is mij wat te duur om even te proberen hehe.

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:28

Iemand hier een idee wat een nette prijs is voor een normale recuptex 6'6 incl. hals? zo'n 15 keer gebruikt.

welmoed__

Berichten: 6565
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:37

Zag hem voorbij komen Kayl. Bevalt ie niet?

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:16

Hi! Mag ik hier wat vragen stellen?

- Wat is nou het verschil tussen de Recuptex Therapy en Recuptex Light? Welke raden jullie aan?
- Heeft iemand ervaring met CliqClaq?

:o

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:28

de light is de zomer variant onderkant is van mesh.
DE normale variant staat ongeveer gelijk aan 100gr.
Ik heb beide maar zou zelf voor de light gaan, deze kan je langer op doen( denk aan lente etc) en in de winter kan je er een dekentje overheen doen

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 12:56

Merk je met de light veel verschil qua temp. Die van mij heeft de hele winter onder de recuptex kunnen staan zonder extra deken. Want anders ging ze zweten. Zelfs met -8 en geshoren :+

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:15

ja de light heeft mesh aan de zijkant staat gelijk aan 0 grams en de normale variant staat gelijk aan 100 grams.

Recuptex stuk is bij beide dekens het zelfde

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:17

-O- Financieel niet echt handig. 2 recuptex. Maar ze doet het er wel echt goed onder.

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:34

Gebruiken jullie de recuptex nu ook met deze temperaturen?

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 14:40

Nee. Dan smelt ze.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:02

Ik zie ergens in de wei 2 paarden lopen die hebben de light versie op. Ik vind het omdoen van een deken echt niks toevoegen met dit weer :+

Myca

Berichten: 6264
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 11:00

Mee eens Goldie, met die hitte nu, ga je je paard er niet mee helpen.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Bucas Recuptex, ervaringen? Of andere magneetdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 19:59

Doe het nu ook niet inderdaad. Veel te warm. Mijn buurvrouw had nu zelfs de gewone op in de wei.