Ik heb een probleempje. Ik heb sinds een paar dagen een nieuw dekje (eskadrom cotton) en deze schuift tijdens het rijden naar achteren. Dit is het enige dekje wat naar achteren schuift, dus ik denk niet dat het aan mijn zadel ligt (zadelmaker is eind februari nog geweest). Ik doe ook altijd alle lusjes en klittebandjes vast. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet oplossen. Iemand een idee?
Ik heb precies hetzelfde bij mijn eskadron cotton gehad. Heel raar, want op het begin schoof hij heel erg naar achter, en tegenwoordig is er niks meer aan de hand. Paard en zadel zijn nog gewoon hetzelfde
Dekje wat schuift is zeer hinderlijk voor je paard. Daar zou ik niet meer mee willen rijden.
Als je zelf een paar sokken hebt die elke keer met lopen verschuiven dan doe je die ook niet meer aan.
dieseltje09
Geplaatst: 07-04-17 09:34
Die cotton is zo stijf en glad dat ie iets moet vormen als je hm nieuw koopt, eerste 2 keer mee rijden als ze nieuw zijn glijden ze bij mij ook daarna is het klaar. Ik vind het super fijne dekjes juist, heb wel eens gedacht om ze voor de eerste keer gebruik te wassen maar dat vind ik met een nieuw dekje ook weer zo wat
MaartjeJ
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 12:29
Okee bedankt voor de reacties! Ik ga er dan nog even kijken of het na een paar keer ophoudt en anders ga ik hem inderdaad wel verkopen, want anders heeft het natuurlijk geen zin