Graag vraag ik jullie hulp en advies als ik er zelf niet meer uitkom..
Na 4 jaar zoeken bij elke ruitersportzaak die ik tegen kwam en gisteren ook bij de 860 kraampjes van Equitana.. Heb ik jullie inmiddels dus ook nodig voor mijn teugels.. In de hoop op de gouden tip of iemand die zelf heel handig is met leer en succesvol wilt worden in de verkoop van teugels

Het begon namelijk zo.. Zo'n 7 jaar geleden had ik nog verschillende paarden in training. Ik leerde mijn vriend kennen en die ging regelmatig mee naar de paarden. Ik rij zelf niet graag met handschoenen, maar die stoffen en rubberen web-teugels sneden altijd in mijn handen..En gladde leren dressuurtegels was ik heel snel kwijt. Dus je kent het wel, elke keer na het rijden even piepen en gewoon weer verder gaan..
Dus mijn vriend besloot mij te verrassen met nieuwe teugels. Geweldig idee natuurlijk!

Na nog geen 2 maanden dacht ik, hier moet ik nog een set van hebben! Dus op naar de ruitersportzaak waar hij ze gekocht had.. Deze was inmiddels failliet gegaan.. Geen probleem, de teugels waren perfect.. Dus ik heb het erbij gelaten.
Maar inmiddels zijn we dus 7 jaar verder! Ik heb inmiddels 2 paarden beleerd met de teugels, waar ze op zich niet slechter van worden, behalve als je blond bent en niet altijd even goed oplet met wat er precies gebeurd.. Zo hebben de teugels al een keer een paar hoeven leren kennen en geregeld in een mond gezeten... Kortom.. Toe aan een nieuwe set, want ik begin te dubben over hoe lang ze het nog volhouden. Dat deed ik 4 jaar geleden al een beetje, hihi

Maar NERGENS zijn deze teugels te vinden (binnen en buitenland en online afgestruind..), er staat geen merk op en ik wil heel graag dezelfde super zachte teugels.
Als ik ze vind heb ik tenminste 5 mensen die ze ook willen hebben, omdat ik geregeld de vraag krijg waar ze vandaan komen omdat ze zo lekker zacht zijn maar toch met grip.
Wie heeft de gouden tip omdat je ze herkent of wilt ze namaken??

Ze beginnen met leer, teugelstoppers, vervolgens wordt het leer op een of andere manier opgevuld en dubbel-gestikt tot het einde met web.