Ik ben eigenlijk op zoek naar álle ervaringen rondom dit zadel, de voordelen, eventuele 'nadelen' waar rekening mee gehouden dient te worden, welke pad je er onder hebt liggen etc etc....en natuurlijk foto's!
Dus mocht je er zelf eentje in gebruik hebben, of zelfs maar getest hebben, dan hoor ik dat heel graag! Een consult met Lilianne staat al op de planning dus ik zal dit zadel over een tijdje ook zeker zelf gaan proberen, maar ik twijfel nog of ik echt een compleet 'fellsattel' wil, of toch niet beter kan kiezen voor bijvoorbeeld een boomloos westernzadel (Arizona, Freemax?) met een schaapzitting erover....maar dan mis ik natuurlijk weer de schuimblokken welke me geweldig fijn lijken! Al ben ik ook weer een beetje bang voor wanneer zo'n fellsattel gaat slijten, hoe los je dit dan op wanneer alles 'vast' zit? Twijfels twijfels
Ik ga er tegen die tijd natuurlijk meerdere proberen en zien hoe ze liggen op mijn paard en hoe ze zitten voor mezelf, maar tot die tijd vind ik ervaringen uit eerste hand ook heel leuk om te lezen! Dus...shoot!

First world problems....Waaslander dat ziet er ook zeker mooi uit! Probleem dat het te groot zal ogen zal ik denk ik niet hebben met mijn ruin, die zit rond de 1.60 is is fors gebouwd. Haha SecredLIN heb ik je nu aan het twijfelen gebracht met dit topic?