Oriënteren zelfgemaakte dekjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

julie0307

Oriënteren zelfgemaakte dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 21:02

Hoi,
Alsvast sorry als het fout staat Ik ben momenteel een dekje aan het naaien en ik vind het heel tof! Nu was ik erover aan het denken om zelfgemaakte dekjes op bestelling te maken en verkopen. Nu heb ik een paar vraagjes voor jullie.
Zouden jullie zoiets bestellen?
Wat ben je bereid ervoor te betalen?
Nog extra opmerkingen?

Dekjes zouden van katoen zijn. Met een vulling. Als mijn dekje af is zal ik een foto plaatsen.

Groetjes

IsabelHx

Re: Oriënteren zelfgemaakte dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:12

Ik zou best wel een handgemaakt dekje kopen. Al hangt het wel af hoe het eruit ziet. Ik vind het belangrijkste dat er een goede pasvorm in zit zodat het dekje niet op de schoft schuurt.
Ik zou voor een handgemaakt dekje max 50 euro betalen. Afhankelijk van het design en degelijkheid :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 01:06

Ik heb vorig jaar een handgemaakt dekje van JV design besteld, en ben daar erg blij mee, die is super mooi, en ik kon zelf aangeven hoe dik ik hem wilde.

:D

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 01:12

Ik heb ze ook van JV dekjes. Super blij mee, nette prijs. Kan alles precies bepalen zoals ik het wil hebben, kwalitatief goed. Prijs is ook netjes. Hoef geen dekjes die in de Eskadron prijscategorie vallen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 01:56

Hallo!
Vorig jaar hebben ik en mijn vriend het er ook over gehad om zoiets op te starten.
Hij de kennis van de materialen, voeringen en naaien en dergelijke, en ik de kennis van het product.
We kwamen er achter dat het nog niet zo makkelijk is als het lijkt. Er zijn zo veel verschillende soorten voeringen, je kan niet altijd een dekje dikker maken door hem gewoon maar voller met fiberfill te proppen. En dat wordt vaak met het wassen ook sneller lelijk.
Maar sommige materialen lijken wel geschikt om te gebruiken, maar zijn niet te wassen bijvoorbeeld. Of zo dik dat het bijna niet te naaien is, behalve met een industriële naaimachine.
Of misschien vult het wel mooi, maar droogt het erg slecht van het zweet bijvoorbeeld.
Zo maar wat voorbeelden die wij toen tegenkwamen en niet zozeer in het topic besproken dat we op bokt hadden gestart.
In mijn onderschrift kan je het desbetreffende topic terugvinden, meer veel meningen en input :)

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 03:36

Als jij een passend dekje kan maken voor mijn dressuurzadel met verlengd zweetblad, nette pasvorm, zweetopnemend en goede kwaliteit heb ik daar best wat geld voor over!