Korte singel met bont

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Phen

Korte singel met bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 16:13

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een korte dressuursingel met bont. Dit omdat mijn paard met de huidige singel plekken krijgt (sinds deze winter, rij al 7 jaar met deze singel). Op dit moment heb ik een lederen singel van 45cm, deze was eigenlijk altijd perfect. In verband met de plekken heb ik nog een neoprene singel geprobeerd maar helaas bracht dit geen verbetering (pas geprobeerd nadat de plekken weg waren). Nu rij ik helemaal niet meer. De plekken zijn ondertussen dicht maar wil het niet meer met mijn huidige singels proberen.
Helaas is het ontzettend moeilijk om een geschikte singel te vinden. Hopelijk hebben jullie nog idee├źn!

Wat zoek ik:
- Dressuursingel met bont
- Het liefst waar je het bont van af kan halen, mocht de singel van leder zijn.
- 45 cm van gesp naar gesp
- Anatomisch gevormd
- Prijsklasse laat ik even open. Wil graag zien wat er allemaal is.

Narcissa

Re: Korte singel met bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 17:25

BR heeft mooie bontsingels. Mattes en Christ ook maar dan zit je meteen een pak duurder.

Geen idee hoe anderen het ervaren maar ik had het idee dat ik bij een bontsingel ook 1 maatje groter moest nemen.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-17 17:27

BR en Mattes heb ik gekeken. Mattes is een optie omdat daar 40cm beschikbaar is. Maar wil toch nog even verder kijken. BR heb ik nog niet in 45cm gevonden. Christ ga ik nu even opzoek :)

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 18:04

Hier een fairfax met bontje ( bontje kan je los kopen speciaal voor de fairfax) kost wel wat maar zeker fijne singel en bontje.

wilma84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:16

Een dure, maar prima oplossing is via www.lammfell.net een (Mattes)-singel helemaal naar maat in de gewenste uitvoering en kleur samen te stellen en te laten maken. De levertijd is ongeveer drie weken.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 20:20

Kerstmuts

Zeer mooie pony hengst ter dekking!
http://www.bokt.nl/markt/ad/123200/kleu ... et-monello

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie