Frontriem met Naam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Frontriem met Naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 19:25

Voor mijn lieve vriendin wil ik voor Valentijnsdag graag twee frontriemen kopen, met de namen van onze paarden, als cadeautje. Nu zie ik wel het een en ander op Internet, maar wat is nou een echt mooie? De letters mogen strass zijn, maar mag ook effen metaal zijn. Voor de rest effen bruin leer. Misschien iemand die ze zelf maakt?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:36

alleirbag schreef:
Voor mijn lieve vriendin wil ik voor Valentijnsdag graag twee frontriemen kopen, met de namen van onze paarden, als cadeautje. Nu zie ik wel het een en ander op Internet, maar wat is nou een echt mooie? De letters mogen strass zijn, maar mag ook effen metaal zijn. Voor de rest effen bruin leer. Misschien iemand die ze zelf maakt?

Ik heb ze gehaald bij ruitersport het hoefijzer in Tjalleberd. Ik weet niet of ze die nog hebben

Beetje slecht te zien, maar de naam is Lady go Lightly. Hele naam en het is 2 euro per letter. En de frontriem kost ook wel wat. In de frontriem zit een elastiek, en mijn ervaring is dat die heel snel lam word. Dus dan bungeld de naam steeds op t hoofd, erg lelijk en zonde geld.
Afbeelding

alleirbag

Re: Frontriem met Naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 20:40

Dank voor de tip.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:22

Afbeelding

Mocht je ipv een frontriem toch iets leuks met de namen van jullie paard willen.. Torsy Design maakt deze!

(Als je meer wil zien moet je maar ffies neuzen op haar facebook Torsy Design)

Ney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 17:40

Ik heb een frontriem met naam van Equinus. Hij was betaalbaar en de letters blijven goed zitten.
Moet wel toegeven dat hij al een tijdje in mijn kast ligt omdat je alleen van erg dichtbij de naam kan lezen en ik een normale bling frontriem dan leuker vind.