Cognac zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MissNikkie

Cognac zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 20:28

I krijg dus binnenkort een super leuke appaloosa merrie met cognac kleurige stippen *\o/* . Nu wou ik daar heel graag een cognac kleurig zadel voor. Hoofdstel al gevonden maar zadel vind ik niet echt. Ik zoek een dressuurzadel ongeveer 17 inch. :)

Iemand enig idee waar ik een cognac kleruig dressuurzadel ongeveer mat 17 inch kan vinden?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 20:31

Afbeelding

misschien wat?? Te verkrijgen via de Flexee dealers hier in nederland. Ik heb er 1 in het bruin en ben er super super blij mee.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 20:32

Stubben heeft een heel erg mooie kleur cognac, als je ze besteld kunnen ze vast wel geleverd worden in die kleur maar daar hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan vast.

MissNikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 20:37

_mexx_lady_ schreef:
Stubben heeft een heel erg mooie kleur cognac, als je ze besteld kunnen ze vast wel geleverd worden in die kleur maar daar hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan vast.

Had daar al gekeken. Heb daar namelijk het dressuurzadel van mijn fjord ook vandaan maar die hebben geen cognac zover ik het zag. Alleen een tintje donkerder maar geen cognac volgensmij

MissNikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 20:38

Daphneeeej schreef:
[ Afbeelding ]

misschien wat?? Te verkrijgen via de Flexee dealers hier in nederland. Ik heb er 1 in het bruin en ben er super super blij mee.

Heel erg bedankt. Ik zal daar zeker even kijken. Zien er heel goed uit *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 20:50

MissNikkie schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Had daar al gekeken. Heb daar namelijk het dressuurzadel van mijn fjord ook vandaan maar die hebben geen cognac zover ik het zag. Alleen een tintje donkerder maar geen cognac volgensmij

Dit is de kleur van mijn springzadel, kan inderdaad niet zeker zeggen of ze deze kleur ook voor dressuurzadels gebruiken.

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:02

Kentaur heeft ook een mooie tobacco kleur :j

Edit; dit was mijn set van kentaur

Afbeelding