Neppe rambo micklem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charvin
Berichten: 97
Geregistreerd: 11-09-16

Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 16:45

Hallo,
ik wil graag een rambo micklem, maar die zijn wel iets te duur voor mij :D
Bestaat er ook een namaak of iets met dezelfde werking?

Groetjess
Laatst bijgewerkt door Charvin op 08-02-17 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:46

Ja, ik heb er een. Tweedehands gekocht. Werking lijkt mij het zelfde al is het leer wel stugger en van mindere kwaliteit.

Charvin
Berichten: 97
Geregistreerd: 11-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 16:47

No_No schreef:
Ja, ik heb er een. Tweedehands gekocht. Werking lijkt mij het zelfde al is het leer wel stugger en van mindere kwaliteit.


Waar heb je die gekocht en wat is de prijs? *\o/*

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:02

tweedehands dus, via Facebook (zo'n paarde spullen verkoop groep). Ik heb het voor 25 euro overgenomen.
Gewoon een "gezocht' advertentie plaatsen.
Mijn micklem valt overigens ruim uit, kan dus iets zijn om in de gaten te houden.

luffwinny
Berichten: 1544
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:08

Ik zie altijd gelijk of het een neppe op echte is, aan hoe die om het paard zit. Ik geloof dan niet dat de werking hetzelfde is aangezien de micklem toch mooier om het hoofd zit. Ik zou even doorsparen.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:21

luffwinny schreef:
Ik zie altijd gelijk of het een neppe op echte is, aan hoe die om het paard zit. Ik geloof dan niet dat de werking hetzelfde is aangezien de micklem toch mooier om het hoofd zit. Ik zou even doorsparen.

Ik zie anders in het micklem topic ook genoeg micklems voorbij komen die niet zitten zoals het 'hoort'. Ligt maar net aan de vorm van het hoofd van het paard. Kwa leerkwaliteit zou ik echt proberen een tweedehands micklem te kopen, want als de kwaliteit van een namaak nog slechter is denk ik niet dat je daar blij van wordt. De echte is al niet van heel fijne kwaliteit heel eerlijk gezegd :)

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:35

Bij sommige van mijn paarden zit ie ook waardeloos, moet gewoon echt passen is echt niet zo dat dit een wonderhoofdstel is met pasvorm die altijd goed zit, ik vind hem zelfs stuk minder aanpasbaar dan een gewoon hoofdstel.

Hij ligt hier dan ook voornamelijk in de kast :Y) nu even in gebruik omdat paard ander hoofdstel had gesloopt en die in reparative is en dit de enigste is die haar past van wat ik nog heb.

Annalies03

Berichten: 567
Geregistreerd: 01-12-16

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:52


kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 17:58

nep of echt kijk ook naar het hoofd van je paard, mijn merrie daar had ik het voor gekocht en gebruikt.
Het dier heeft er een hekel aan. haar zoon word nu opgeleerd en hij heeft een veel smallere kaak en langere snoet en ik moet bekennen het past hem gewoon veel beter!

en tja als ik dat had geweten alvorens ik die echte dure nieuw had gekocht, had ik het nooit gekocht al valt het nu achteraf weer mee!

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:24

Afbeelding

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70551
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Neppe rambo micklem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:16