_yvonne schreef:Mijn bijrijdster heeft in oktober voor onder de 600 euro een goed passend dressuur zadel gekocht bij de country mill. Haar zadel inruilen deden ze niet op 2de handse.
Misschien dat dat komt door het aankoopbedrag van het "nieuwe" zadel wat gekocht werd, of de staat van het zadel wat ingeruild werd.
Bij mij hebben ze gewoon mijn zadel terug ingenomen. Maar het zadel wat ik inleverde konden ze makkelijk boven de €1000,- verkopen en het zadel wat ik kocht was €1900,-.
Anoeska27 schreef:Ik heb juist een mindere ervaring met hun. Mijn budget lag 100,- boven dat van jou en daarvoor hadden ze maar 2 zadels beschikbaar. Terwijl mijn paard geen bijzondere boommaat heeft en me van te voren was verzekerd dat er ruim keus zou zijn. In de winkel wordt je ook niet echt netjes te woord gestaan, dus ik kom er niet meer.
Laten we eerlijk wezen, €700,- voor een tweedehans zadel is niet veel. Er wordt bij de Countrymill geen rommel verkocht. En door het enorme verloop aan tweedehans zadels is er niet altijd iets passends, maar het kan zomaar zijn dat het een week later wel het geval is.
En tjah, ze hebben ook regelmatig stagaires in de winkel staan. Die zijn niet altijd even handig met de omgang van klanten, die moeten het ook leren.