Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Majolen schreef:Persoonlijk loopt mijn paard fijner op een lage neusriem. Theoretisch zou een lage neusriem vriendelijker zijn omdat het bit dan stiller in de mond ligt.
Een hoge neusriem met of zonder sperriem wordt vaak mooier gevonden.
maar om wat het beste voor mijn paard is inderdaad!
Majolen schreef:Het beste voor je paard is uitproberen, uit mijn ervaring is gebleken dat de meeste paarden een lage neusriem als fijner ervaren.
@Kabayo: Tja, handen stilhouden is natuurlijk ook geen makkelijke opgave.
@Heleen: Als je goed zoekt en er wat meer geld voor over heb zijn er mooie hoofdstellen te vinden met lage neusriem.
Heleennn schreef:Majolen schreef:Het beste voor je paard is uitproberen, uit mijn ervaring is gebleken dat de meeste paarden een lage neusriem als fijner ervaren.
@Kabayo: Tja, handen stilhouden is natuurlijk ook geen makkelijke opgave.
@Heleen: Als je goed zoekt en er wat meer geld voor over heb zijn er mooie hoofdstellen te vinden met lage neusriem.
Ja dat weet ik... Maar vind het dan weer met te veel bling, die van hkm bijvoorbeeld zijn al net iets te.
QHP, Dyon (spaarpot leeg
), Hooks, Passier, Premiera ed, .. Heb me er ook gek achter gezocht. Uiteindelijk gewoon losse neusriem gekocht
Voorheen ook altijd losse neusriemen gekocht en op mijn Anky hoofdstel gezet, werkte ook prima.