Vervelend! Ik ben echt heel blij met marc. Had bij paard met moeilijke schoft/rug meerdere zadels gepast bij een zadelpasset wat niet passend te maKen was. Toen marc van custom laten die had 2 zadels die passend waren. Heb 1 type besteld en het andere type was mojn leenzadel. Zadel was maand eerder klaar en je mag het zadel 2 weken proberen voor je betaald. Ik reed er niet fijn in en mocht toen het type leenzadel terug en dat type ook nieiw besteld. Allemaal zonder problemen echt top. En na 3.5 maand netjes terug gekomen voor controle. Fijn is dat ze bijna alles ter plaatsen kunnen. Dus vanuit mijn ervaring alleen maar lof.
Wellicht verschilt het ook welke zadelpasser je laat komen..
Ninon schutte heeft mijn nicht dan weer hele slechte ervaring mee.
Over ninon hoor ik verder wisselende verhalen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Bij mijn vorige stal is de helft bij dezelfde zadelmaker die ik echt heel slecht vind. Nooit meer.
Ts succes met je zoektocht 
moonfish13 schreef:Hier op stal hoor ik meerdere slechte verhalen over de service van custom, de zadels zelf zijn wel top.
Maar ik zou om die reden dus nooit voor custom gaan, echt van de zotte hoe de gang van zaken was bij een stalgenoot, en daar bleek ze niet alleen in.