Heeft er Hier iemand ervaring met het inruilen van zadels bij divoza? Ik ben er al langs geweest en ze vertelde dat ze alleen het zadel ruilde voor cadeaubonnen of een ander zadel. Ik vroeg mij af of ze een beetje een redelijk 'bedrag' geven en wat de ervaringen zijn.
Heb zelf een tweedehands maar nog heel erg netjes zadel, en heb bij divoza ook een zadel gezien dat ik mooi vind namelijk.. Laten passen doe ik bij mijn eigen zadelmaker. Wat passen betreft heb ik geen goeie ervaringen met divoza.
Bij Staphorst wel, is mij verteld van de week. Maar was wel benieuwd of ze een beetje een redelijke prijs geven of dat je het beter niet eens kunt proberen.
Heb mijn zadel ook op marktplaats en andere sites inderdaad! Maar moet er echt vanaf. Heb nu namelijk helemaal geen zadel voor mijn paard, en heb een beetje geld nodig van dat zadel voor ik een nieuwe koop.
Als je een zadel inruilt op tweedehands of op laat kopen, moet je ervan uitgaan dat je er minder voor krijgt dan dat je het zadel particulier verkoopt. Precies wat Marije zegt..het moet ook nog geld opbrengen. Bij opkoop krijg je overigens alleen cadeaubonnen, geen geld.
finnens
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 16:58
Ik ben langs divoza geweest en ze wilde hem hebben voor 100€ cadeaubonnen. Heb hem zojuist ingeruild voor een zadel van 300 met iemand via mp....
Jullie hadden gelijk, divoza wil er flink op verdienen! (En dat is ook wel logisch natuurlijk )