Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SRY schreef:Ik heb de Sprenger 4-system en de Sprenger Bow Balance. Je merkt duidelijk verschil.
Als ik het paardje van een stalgenoot rij, deze heeft gewone beugels, voel ik dat meteen. Ben altijd blij als ik weer mijn eigen beugels heb met rijden.
astridastrid schreef:SRY schreef:Ik heb de Sprenger 4-system en de Sprenger Bow Balance. Je merkt duidelijk verschil.
Als ik het paardje van een stalgenoot rij, deze heeft gewone beugels, voel ik dat meteen. Ben altijd blij als ik weer mijn eigen beugels heb met rijden.
Welke vind je fijner? Wat merk je effectief aan verschil?
astridastrid schreef:Welke vind je fijner? Wat merk je effectief aan verschil?
astridastrid schreef:astridastrid schreef:Welke vind je fijner? Wat merk je effectief aan verschil?
De bow balance beweegt net wat meer mee dan de 4-system. Als ik nieuwe zou kopen, dan de bow balance!
FatCat schreef:Dit zijn geen flexible, maar onder het voetbed zit een veer:
https://www.agradi.nl/harrys-horse-beug ... wassen.htm
Ik heb ze en ben er heel blij mee. Confortabeler dan normale en niet duur! Wilde ook eerst zo van die fleixble kopen, maar wegens hoge prijs en wisselende meningen toch niet gedaan.
ittheclown schreef:Ik heb de compositi beugels in de versie reflex dat is met een bewegend voetbed en ook is het voetbed wat breder. Ik vind ze echt heerlijk rijden, heb voorheen ook eens met de bow balance beugels gereden om te kijken of ik het het geld waard vind, maar ik vond ze helaas niet zo spetterend als sommige mensen. Een kwestie van smaak denk ik ik ben super blij met mijn reflexjes
Datjaa schreef:FatCat schreef:Dit zijn geen flexible, maar onder het voetbed zit een veer:
https://www.agradi.nl/harrys-horse-beug ... wassen.htm
Ik heb ze en ben er heel blij mee. Confortabeler dan normale en niet duur! Wilde ook eerst zo van die fleixble kopen, maar wegens hoge prijs en wisselende meningen toch niet gedaan.ittheclown schreef:Ik heb de compositi beugels in de versie reflex dat is met een bewegend voetbed en ook is het voetbed wat breder. Ik vind ze echt heerlijk rijden, heb voorheen ook eens met de bow balance beugels gereden om te kijken of ik het het geld waard vind, maar ik vond ze helaas niet zo spetterend als sommige mensen. Een kwestie van smaak denk ik ik ben super blij met mijn reflexjes
Hahaha ik heb ze ook in het bruinIk had hiervoor gedraaide IJslander beugels maar vond ik op de een of andere manier niet fijn leken glad ofzo. Ik ben uit de reflexen echt nog nooit vandaan gegeleden zelfs vandaan niet toen ik bijna met paard en al de grond wel heel dichtbij zag komen .
Die heb ik inderdaad ook aan mijn springzadel, in het bruin! Ik vind ze ook heerlijk!