Vraagje, ik ben op zoek naar een hoofdstel maat extra full met een lage neusriem.Ben ik hopeloos ouderwets of kijk ik er gewoon overheen? Hihi
Extra full is altijd lastig.... Die van kieffer vallen erg ruim. En anders ff vragen of ze m niet bij de ruitersportzaak kunnen bestellen?
Ik hem uiteindelijk bij dobert er 1 laten maken en de lengte van bitring tot bitring genoemd en aangegeven dat ik dit in het midden wilde hebben.
Ik heb er 1 van qhp(dacht ik). Niet een hele mooie maar wel functioneel. Zelf een mooie frontriem er aan gedaan. Was rond de 45 euro.
Ik heb op dit moment een xfull in bestelling bij dobert, geen lage neusriem maar je kunt alles zelf kiezen. Passier heeft ook xfull en ook een duitse website gezien waar je je passier zelf kon samenstellen met bijv een lage neusriem.
Engelse sites hebben heel veel xfull hoofdstellen met een gewone enkele neusriem Ik heb er net 1 besteld was er na een week
Heb er uiteindelijk 1 bij agradi kunnen vinden, van een goed merk. Bedankt voor het meedenken allemaal!